Mnóstwo gwiazd świeci na niebie, a ja tę najpiękniejszą z serdecznymi pozdrowieniami ślę dzisiaj dla Ciebie ★ Buziaczki na Dobranoc ★

Usiądź na chwilkę cichutko proszę, Podam Ci ciastko na życia osłodę, Wymienimy kilka miłych słów… Zanim Ci powiem – bywaj zdrów, Lecz wiem że wrócę ponownie do Ciebie Chociaż kiedy to nikt tego nie wie, Bo przyjaciele zawsze wracają, Przecież w sercu nasze imię mają. Chwil   które dają zadowolenie…  wielu radości.. uśmiechów tysiąca  i pięknego słońca… życzę.. obrazek… DZIŚ MAM DLA CIEBIE – garść czułości,- promyk słonka,- piękny uśmiech,- i humorek; całus gdzieś mi się zabłąkał.- Całusa złapałam – i do Ciebie też wysłałam, … …Miłość- tak ona jedna nie podlega upływowi czasu a jeśli jest jest wieczna…. Pozdrawiam, Uśmiech Serca zostawiam.. DOBRANOC

17475458801842645790

Życzę dobrej nocy

Myśli moje, śnieg przyprószył, tak, że dostrzec jest je trudno, może z wiosną śnieg stopnieje, myśli wyjdą w przestrzeń ludną.Śnieg oczyści je, odkurzy, w jakieś strofy je ułoży, te ładniejsze ktoś przeczyta, a praktyczne, w życie wdroży.Byle całkiem nie uciekły, nie rozpędził ich wiatr srogi, nie uwięzły w jakimś korku, albo nie zmyliły drogi.Śnieżnobiały zaś krajobraz, choć mozołu nam przysparza, ma uroki, które cieszą, bo w nich piękno się wyraża… ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

03663999028511420900

A jednak to są piękne dni

W naszym środowisku miłych panów jest wiele . Lecz jest jeden TEN jedyny, który potrafi do Ciebie mówić : MÓJ TY ANIELE. Często patrzy Tobie ciepło i głęboko w oczy, doskonale wiedząc o tym ,że Cię tym zauroczy. Jest też ANIOŁ w ludzkiej postaci, który czasami się też z Tobą droczy , czuwa nad Tobą we dnie , a czasami i w nocy. Lecz razu pewnego niechcący przymknął na chwilkę swe zmęczone od czuwania oczy. Obudził się wypoczęty i radosny. Przypomniał nagle sobie o Tobie. Pobiegł do Ciebie z trwogą i pełen troski. Spojrzał na Ciebie na Twą twarz i jęknął . Powiedział tylko 4 słowa: TY GO JUŻ MASZ. ZAMYŚLIŁ SIĘ PEŁEN OBAW , i zadał sobie pytanie: co Cię czeka , jaka będzie przyszłość Twa ? Zastanowił się- co teraz się stanie? Co Cię czeka właśnie jaka będzie ta droga, prosta , czy kręta, czy Twa buzia będzie od tej chwili zawsze uśmiechnięta? Pewnie, różnie ułożą się Twe losy, różnie wszystko się potoczy, pewnie nie raz będziesz miała zamyślone oczy. Przypomnij sobie co nie raz myśmy mówiły sobie , a czasami próbowałyśmy też wywróżyć przyszłość TOBIE

15056283673416172697

Ścieżka życia

Stoję na swojej ścieżce życia. Wiem , że pójść do tyłu nie mogę. Idę więc do przodu, to cel mego bycia. Z tyłu zostały moje przeżyte chwile, a to już wspomnienia, zaś z przodu czekają mnie moje marzenia. Wiatr wesoło szumi, zachęcając  mnie do realizacji planów, oraz marzeń, do przeżycia być może jeszcze pięknych życiowych zdarzeń. Każdy szum wiatru w listkach drzew, to opowieść o życiu, to też piękny ptaków śpiew. Opowieść na tej ziemi naszym byciu.. Każda fala na wodzie to moja kropelka czasu , to magia moich marzeń spełnienia. Wszystkie smutki niech odejdą w ciemną noc, i pozostaną już jako wspomnienia. Niech stracą swą złą moc.

36805727437580963831

A co do miłości..

W samotności wspólne mamy łzy… W życiu ciągle nam siebie brakuje… W wytrwałości pokonujemy kolejne dni… A co do miłości… Każdego dnia od nowa się w Tobie zakochuję… Od nowa co to znaczy? Pamiętasz tak niewinnie jak za pierwszym razem… Kiedy byłam ja, byłeś Ty, jeszcze nie my… Pamiętam to, jak by to było dziś… I będę pamiętała do końca… Bo jak można zapomnieć dzień… Gdy miłość przychodzi gorąca…

36520521203015992839

Ulotna chwila

Kolejny dzień wieczorem  Próbuję stanąć na nogi Prywatna grawitacja Jak sznurkiem przywiązana Przyciąga i oddala mnie Wyciągam do niej ręce Chcę bliżej i więcej Wciąż za daleko by mieć On na pewno gdzieś jest On już moim śladem idzie Kocham go już dziś Ulatuje myśl Melodia Liście z drzew na ziemi śpią Uratuję dziś Melodię Wezmę jedną z nich ze sobą spać Przyglądam sama sobie Smaruję usta miodem Włosy upinam w kok Mówili w domu o mnie Wiatr na pogodę Dziś spokój dogania mnie On na pewno gdzieś jest On już moim śladem idzie Kocham go już dziś Ulatuje myśl Melodia Liście z drzew na ziemi śpią Uratuję dziś Melodię Wezmę jedną z nich ze sobą spać

55807216401455081326

Spacer nocą

Wychodzę na spacer wieczorową porą. Dzisiejszy brak snu jest moją zmorą.. Spoglądam wysoko w niebo, a tam gwiazdy wesoło mrugają, czasami mam wrażenie, że mi pod nogi spadają. Powoli tak spacerując, co raz spoglądam do góry, a tam księżyc przysłonięty jest mięciutko przez chmury. Potem powolutku odsłania swoją srebrną i świetlistą twarz. Ja go w myślach pytam co mi dzisiaj księżycu dasz? Podaruj mi swoją magię i jasność twego oblicza, co wszystkich tak pięknie zachwyca.

70057067180931887038

„W życiu nie ma nic za darmo, a iść trzeba własną drogą. Różną wiedzą Cię nakarmią, Ty pozostań zawsze sobą……”

Twój że to głos był o różo dni się za dniami dłużą… w zaciszu ogrodu schowana kwitła różu blaskiem czuła się nie kochana i niechciana ot odrzuconym chwastem starała się wabić choćby zapachem wdzięczyła do słońca wierząc niezmiennie że wina tkwiła w niej mijały lata a ona usychała przyczynę chciała poznać lata pewnego poznała ogrodnika nowego w nią zapatrzonego poczuła się królową zakwitła kaskadą to miejsce było jej podporą płot nie uwierał a drzewa zasłaniać przestały uwierzyła że wina nie w niej tkwiła dawnemu ogrodnikowi zapomnienie zawdzięczała to jego niechęć ją wysuszała nareszcie była okazała… ________________________ Róża kobietą, kobieta różą czasem jednakie losy nam wróżą aż spotykamy Księcia Małego i rozkwitamy w objęciach jego.

34301006565054100199

Porannym Dzień Dobry pukam do Twych drzwi, a gdy je otworzysz to Uśmiech zostawię Ci…

Jest wiele dróg w wędrówce życia, codziennie na nich stajesz. Wśród nich jest jedna, ta najwłaściwsza, trzeba ją jednak odnaleźć. Nikt drogi tej Ci jednak nie wskaże, nie powie jak się nazywa. To serce Twoje jest drogowskazem.i jego rady się trzymaj.  I choć się nieraz łza w oku kręci, a serce bardzo boli, Ty idź wciąż dalej się nie zatrzymuj, szczęście u bram jej stoi.

hqdefault