Dziękuję ,że jesteś

Dziękuję ,że jesteś, dziękuję losowi, że Cię poznałam ,dziękuję, że ktoś kiedyś zaplanował,Ciebie postawić na mej drodze, dziękuję, że byłaś często ze mną w mych trudnych chwilach…..dziękuję ,że mi pokazałaś tak wiele, pięknych rzeczy, dziękuję, że dzięki Tobie byłam wiele razy szczęśliwa, zwiedzając piękne miejsca……..co mogę Ci dać w zamian?…mogę być tez przy Tobie …..zawsze

56084388267251260477

Czas Czy nadszedł już w mym życiu odpowiedni czas

Czas Czy nadszedł już w mym życiu odpowiedni czas Czas na przyjęcie kogoś i zaakceptowania razem nas Czy możemy używać już magicznego słowa MY Czy już możesz zaistnieć w moim otoczeniu Ty Takie pytania cisną mi się często na usta Czy ta moja myśl na razie jest nie realna i pusta Marzenia jak ptaki szybują, nad moją głową Czy zostaną tylko w moich myślach moją mową?

53000732362783101611

Słoneczko niech Ci zawsze świeci…. cudownych chwil w każdym dniu Ci życzę….. niech nocą miłe sny Cię nie opuszczają

Wpadł Misio do kogoś w odwiedziny chciał zobaczyć czyjeś wesołe miny smutno dookoła..oj co to będzie trzeba coś tu zmienić, posprzątać wszędzie niech wesołe słoneczko radośnie zaświeci wyrzucimy wszystkie smutne śmieci Misio czule się rozejrzał machnął łapką zmienił atmosferę szybko i gładko. Od tej wesołej chwili wiatr wesoło wieje róża w ogrodzie lekko się chwieje motylki ochoczo i wesoło nad nimi fruwają teraz wszyscy się dobrze i szczęśliwie mają

90351335949294988803

Przemyślenia z przed wielu lat

Kiedy jest mi ogromnie smutno, bardzo ciężko i na duszy źle, wtedy myślami wracam do Ciebie, zastanawiając się czy choć trochę lubisz mnie. Nie wiesz Ty o tym sam, jak często pomagasz mi żyć, sama ciepła myśl o Tobie, pozwala mi sobą być. Umierałam długo i powoli, jak złamany przydrożny kwiat, teraz dopiero czuję,że żyję, uśmiechu już mi nie brak. Tyle razy Cię oglądałam, w mych kolorowych o Tobie snach, głos Twój tyle razy słyszałam, wołający mnie tak czule ,że aż strach. O ogromna tęsknoto, o tęsknoto moja, dlaczego dręczysz mnie tak, dlaczego nie mogę być Twoja, ciągle mi Ciebie jest brak.

96586302453000088738

Niechaj wszystkie słowa owocują ciepłem.. Zostawią ulotny ślad mej obecności…:) Uśmiecham się do Ciebie.. bo uśmiech to najkrótsza droga do drugiego człowieka..

O gdybym mogła poznać Twoje myśli, sny, marzenia, może wtedy mogłabym wytłumaczyć czym są rzucane Twoje czułe spojrzenia. Czy one może coś znaczą?? ta jasność ich i pogoda???.. czy może tak po prostu rozdajesz bo tak Ci się podoba? Nie wiem , może się mylę, a może pragnę aby tak było, widząc Ciebie, zastanawiam się, oraz myślę, DOBRZE BY BYŁO, GDYBY COŚ TO ZNACZYŁO. Często rozmyślam nie raz całymi godzinami, analizując , każdy Twój gest, spojrzenie, wtedy uciekam daleko, w przyszłość myślami, obawiając się o to ,że to nieporozumienie. O TY dumny i wyniosły, kroczysz w przyszłość odważnie, a czy zastanawiałeś się czasami, o tym, czy wszystko robisz rozważnie.

26483909857340982504

Oglądasz się za siebie… Kolejny dzień za Tobą. I wiesz, czas pędzi jak szaleniec, szybciej i szybciej, to nie nowość. Więc, każda z Twoich nowych dróg, niech będzie ta szczęśliwa… Niech każda Twa decyzja, okaże się właściwa.

Tak wiele w naszym życiu zdarzeń zapisuje się w naszym sercu na stałe,żadna siła ich też nigdy nie wymaże,są to zapisy niezapomniane i trwałe Zdarzenia przynoszące nam radość,w jednym cudownym ułamku chwili,to naszych marzeń i pragnień zadość,co nieraz późniejsze życie nam umili.Gdy otworzysz swe serce jak księgę w której przetrwały  stronice zapisane,złóż wtedy sobie wieczną przysięgę,że nie dopuścisz by były zapomniane.Otwieraj stronice według kolejności i czytaj uważnie zdarzenia po literce,zrozumiesz wtedy jak wiele miłości ofiarowało Ci wówczas Twoje serce.Nikt nie ma dostępu do tej tajemnicy to Twoja księga osobistych przeżyć,i nikt nie ma prawa użyć tej matrycy by ją zmienić uszczuplić i poszerzyć.To właśnie Twe serce samo zapisało to co czuło w danej maleńkiej chwili,ono wtedy swe uniesienia odczuwało należy przed nim swą głowę pochylić.Dbaj o tę księgę swym sercem pisaną i uszanuj jej wartość ponadczasową,niech czuje się przez Ciebie kochaną i dopisuj do niej wciąż stronicę nową

50286956731862906394

♥থৣৡৣথ..*”Panie czymże ja jestem przed Twoim obliczem? Prochem i niczem”/Adam Mickiewicz/..posyp skronie kapłanie..by w marności ciała..choć nadzieja z pokutą..do końca została..*♥থৣৡৣথ

.ŚRODA POPIELCOWA..zwaną POPIELEC..tyle prawdy.. „Kto z Panem Bogiem,to z nim Pan Bóg”..tak zawsze mówił mój kochany Tatuś..życie pisze nam różne,czasem nieprzewidziane scenariusze..Wiara dodaje nam dużo wewnętrznej siły..więc posyp skronie kapłanie by w marności ciała..choć nadzieja z pokutą do końca została.. niech szary popiół spadnie Ci na serce..bo tylko miłość potrafi zmartwychwstać i tylko ona umrzeć nie potrafi i trwa nad śmiercią jak tęcza nad światem,słowa wypowiadane przez kapłana:”Prochem jesteś i w proch się obrócisz” lub „Nawracajcie się i wierzcie w Ewangelię” to gest uznania swojej niewystarczalności i zależności od Boga.. popiołem kapłan posypie głowy przed nami post i czas odnowy na znak pokuty wstrzemięźliwości katolik modli się oraz pości..palmy święcone z zeszłego roku spalono aby powstał z nich popiół,którym to znak krzyża kapłan na czole czyni..prochem jesteśmy w proch obrócimy,jak kruchy żywot nasz jest na tej ziemi,zapominamy chociaż to wiemy Post Wielki teraz rozpocznie środa..skierujmy serca do Pana Boga..zwolnijmy tempo wyciszmy duszę.. okażmy Panu miłość i skruchę..by godnie witać czas Wielkanocy..który wierzących ludzi jednoczy..spokoju ciszy tak pogodnej i czystej..aby dusza słyszała bicie serca..Spokojnej Środy Popielcowej..i Wielkiego Postu w Zadumie i Refleksji nad życia przemijaniem.

______________„~~~„
___________„~” . . . . .\
________„~” . . . . . . .\\\
____„~”. . . . . . ___. . \\)
„~”. . . . . . . . /. . . (\. . |)
. . . . . . . __. . \. . . .( | .|
. . . . . . ./. . \. . \__ . .| .|
. . . . . ./. . . .\____)„-”︶
. . . . ./           • •
. . . ./          •  • •
. . . /          • •  •
. . /           •  • •
__________EEEEEEEE__
______EEEEEEEEEEEEEE.
_____EEEEEEEEEEEEEEEEE.
____EEEEEEEEEEEEEEEEEEE\
___EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE\
___EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE\
___(EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE|
____)EEEEEEEEEEEEE/EEEE/EE|
____(EEEEE((EEE_____\EEE/E/
_____\EEEEE\______\__\E/E/
____\EEEE________=_/
_____/$$\\_|_________\
____/$\$$\\_\______.-‚
___/$$$\$$\\_\____-‚
__/$$$$$\$$\\_/`–‚
_/$$$$$$$\$$\\|
|$$$$$$$$$$\$$\
|$$$$\$$$$/$$$$\
/$$$$$\$$$\ $$$$\

♥থৣৡৣথ..*Dzień poważny popielcowy..smutkiem niby mgłą osnuty..kapłan sypie nam na głowy popiół,jako znak pokuty..niech ten, ciszy wewnątrz Nas samych,przyniesie owoce..Miłości..Miłosierdzia i Nadziei..*♥থৣৡৣথ

Wspomnienia są jedynym rajem z którego nie możemy zostać wypędzeni.

Był taki dzień, jasny i pogodny, w którym byłam bardzo szczęśliwa, ale bardzo szybko wszystko się skończyło, cóż i tak często w życiu bywa. Pozostał gniew, cichy żal, wspomnienie, że tak krótko to trwało, przeszło minęło, poszło w zapomnienie, to co kiedyś szczęściem się nazywało. Nie ma się czym zbytnio przejmować, nadszedł czas zapomnieć te lata, nie oglądać się wstecz za siebie, lecz bardzo śmiało patrzeć na 4 strony świata. Życie nie jest takie łatwe i proste trzeba pełną garścią brać to co daje nam los,nie myśleć co w życiu jest istotne, a nowymi zdarzeniami napełniać trzos. Może nadejdzie i dla mnie dzień szczęśliwy, w którym będę wesoło i donośnie się śmiać, przytulę coś , lub kogoś mocno do siebie, i wezmę sobie to co życie może mi dać. Jeżeli spełnią się moje marzenia, ujmę mocno w swoje drobne dłonie, robiąc dookoła, duże zamieszanie, jak pędzące w szalonym galopie konie….

0_1022c0_71ac9b9c_orig

7(1)