Słońce już traci swój jasny blask, to znak, że dzień pożegnać już czas. Więc nie wypada nic innego, jak życzyć Ci wieczoru miłego. Księżyc ma już niebo w swej mocy, więc życzę Ci dobrej nocy

Przyjdę do Ciebie któregoś wieczora,Razem z Twym pierwszym snem…Przyniosę z sobą bukiecik marzeń-A każde zamienię w sen…Zabiorę Ciebie w tak przedziwny świat,Gdzie sen jest życiem…A życie jest snem…Wcześniejsze życie wymażę z pamięci…Będę opowiadała Ci swoje marzenia,W które Twe życie przemienię…Pokaże Ci ogród, w którym magnolie,Kwitną przez okrągły rok…Gdzie czerwone róże swym pięknym,Zapachem znaczą jak dawniej-Miłości trop …Będę się ciągle wkradała w Twoje sny,A za każdym razem nad ranem …Na Twej twarzy zostawię trzy łzy. Pierwszą – łzę szczęścia…Drugą – żalu, że to już świt…Trzecią – bólu, że to tylko sen…Będę przychodziła uparcie tak długo,Aż powiesz :Nie odchodź…To dopiero świt…Uronię wtedy tylko jedną łzę ……łzę szczęścia…?..

60168708944385192004

zcz

Z daleka w stronę Twoją spoglądam Z oddali posyłam słów miłych kilka Za które uśmiech Twój w myślach oglądam Jeśli w Twym sercu jest radości chwilka.

Po miłym dniu w promykach słońca co dziś uraczył nas, nadszedł wieczór na ciemnym niebie niech odrzuci nam gwiazd.Niech zalśnią blaskiem by nam rozjaśnić czas nocy który się zjawi,dając w niej sny pełne uroku niech sobą to właśnie sprawi…

60423727525119295508

ŻYCZĘ WIECZORU DOBREGO BY PRZYNIÓSŁ COŚ CI MIŁEGO

Nie muszę i muszę

Nie muszę mieć skrzydeł by do nieba się wznieść Nie muszę mieć głosu by miłosną śpiewać pieśń Nie muszę być kometą by bywać w przestworzach Nie muszę być żaglem by pływać po morzach Nie muszę być słonkiem by ciepłem obdarować Nie muszę być tęczą by kolorem malować Nie muszę być wiatrem by po polach gnać Nie muszę mieć nocy by dobrze spać Muszę mieć oczy by Ciebie widziały Muszę mieć usta by Cię całowały Muszę mieć dłonie by Ciebie pieściły Muszę mieć uszy by słyszeć Twój szept miły Muszę mieć marzenia żeby mi się śniły Muszę mieć serce by mogło Cię kochać Muszę mieć łzy by czasami szlochać Muszę mieć pragnienia by tęsknić za Tobą Musimy mieć miłość żeby być ze sobą.

97728906894290963324

Pewna przyjaźń

Pewna przyjaźń jak ptak swe skrzydła rozpostarła i do serca ludzi jak promień słońca się wdarła. Wdarła się do serca też kogoś bliskiego i nie może narzekać na ciepło, które czuję od niego. Więc ta przyjaźń ogromną swą mocą kusi i chce, by się od niej żaden człowiek nie odwrócił.

30312078784899023002

Słowa nie pachną tak pięknie jak kwiaty, ale odpowiednio dobrane tworzą najpiękniejszy bukiet …

Słów jest tak wiele, jak je wyszeptać,aby melodią wypełnić wnętrze, by to co uda się wypowiedzieć zostało w sercu tanecznym dźwiękiem.Słów jest tak wiele z życia odciskiem, które w zanadrzu nić własna snują, znaczą obecność wzruszeniem każdym ale z nadzieją lepiej smakują.Słów jest tak wiele, jak znaleźć barwę, by w każdej zgłosce był kwant od słońca i wiatr, co wieje przychylnym tchnieniem osadza myśli w przyjaznych portach.

0_108fed_68dd2032_orig

7(1)

Obiecaj mi, że nie pozwolisz, by świat zabił w Tobie marzenia

Obiecaj mi, że nie pozwolisz, by świat zabił w Tobie marzenia. Proszę, obiecaj… Spotkasz ludzi, którzy wyśmieją cię, zadrwią z każdej twojej myśli, będą ci mówić, że jesteś głupi, że dla takich jak ty nie ma miejsca. Nie wierz im. Oni w głębi duszy nadal marzą, tylko się boją. Ty trzymaj się swoich chmur, nie bój się. Marzenia się spełnią. Obiecaj mi, że będziesz wytrwały. Wiem, że będzie ci ciężko, wiele razy upadniesz, niekiedy nawet bardzo boleśnie. Trzeba będzie czasu, by rany się zagoiły, ale zobaczysz – zagoją się. Pewnego dnia życie zburzy twe plany, zawali się coś, co tak długo budowałeś. Wydawać ci się będzie, że to koniec, że nie dasz rady. Siądź wtedy i płacz, a potem podnieś głowę i wstań. Zobaczysz, że to jeszcze nie koniec. Zaczniesz od nowa. Obiecaj mi, że będziesz szukać. Bo przyjdzie taki dzień, kiedy będziesz czuł się najsamotniejszym człowiekiem na ziemi, gdy nikt nie zrozumie. I zgasną wszystkie światła, stanie się noc. Popatrz wtedy w niebo, przeczekaj tę noc patrząc w gwiazdy. A potem wyjdź na ulicę i poszukaj.  Zawsze jest ktoś, komu trzeba pomóc, kogo tylko ty możesz odszukać, bo wiesz, co to prawdziwa samotność.  Obiecaj mi, że nigdy nie będziesz egoistą. I gdy pewnego ranka obudzisz się, a jedynym twoim pragnieniem będzie, by nie wstać, już nigdy nie wstać, leż, ile chcesz, ale o dwunastej wstań, by podlać kwiaty, bo bez ciebie zginą. Obiecaj mi, że zawsze będziesz kochać. A gdy przyjdzie taki dzień, kiedy świat się zawali, bo ktoś odejdzie z twego życia, pozwól mu odejść. Bez płaczu, bez niepotrzebnych słów. Spokojnie dopij kawę i oddaj ten czas komuś, dla kogo było ci go do tej pory szkoda. Pozwól, by inni zaznali twej miłości. Obiecaj mi, że zawsze będziesz sobą. A będą cię chcieli zmieniać w imię miłości, przyjaźni, rozsądku… Nie pozwól. Wiesz przecież… że twoje serce wie jak żyć. Obiecaj sobie to wszystko i idź. Żyj…

We_are_in_love_-_M5pU-4QV_-_normal

Miłości nie można odmierzyć,

Miłości nie można odmierzyć, nawet na złotej wadze, nie można obliczyć, ile powinno się jej ofiarować i jak dalece okazywać. Miłość, która oblicza i waży to nie miłość, to rachunek. Taką miłością nie sprawisz nikomu radości. W takiej miłości nie zaznasz szczęścia. Spontaniczna miłość jest darem, który przenosi Cię do nieba radości. – P. Bosmans

Love_you..._-_M5pU-4Qq_-_normal

Jeszcze przed nami droga nieznana, jeszcze wszystko spotkać nas może. Los płata figle, wciąż zaskakuje rozkłada karty na drodze… Miesza nam czasem radość ze smutkiem, upadki wzlotem nagradza. Daje smak życiu, zmienia mu barwy… – Wielka jest jego władza.

Chciałabym: Być z kimś, z kim będzie mi dobrze… Komu, będę potrzebna i najważniejsza w jego życiu… Kto, będzie mnie kochał, szanował, opiekował się mną i troszczył się o mnie… Kto, zawsze będzie miał dla mnie czas… Kto, będzie walczył o nasz związek… Kto, pomimo wszystko zawsze będzie po mojej stronie… Kto, będzie ze mną zdobywał doświadczenia życiowe… Kto, będzie tęsknił za mną, będąc jeszcze przy mnie… Kto, będzie wierny i oddany…  Kto, będzie potrafił mnie wysłuchać… Kto, będzie mnie wspierał w trudnych chwilach… Kto, słowami i gestami będzie wypełniał moje serce wiarą i nadzieją… Kto, będzie starał się mnie zrozumieć i będzie wyrozumiały… Od którego, nigdy nie usłyszę przykrego słowa… A we wszystkim co robi, będzie mi okazywał jak silne jest uczucie, którym mnie darzy… Być z kimś, kto da mi szczęście, a nie niepewność i łzy..

Passion_of_love_-_M5pU-4QW_-_normal