Wziąłeś książkę mojego życia w swoje dłonie

Wziąłeś książkę mojego życia w swoje dłonie. Zamazałeś na poprzednich stronach złe nastroje. Pościerałeś złe rysy, które zrobili inni ludzie, zostały tylko piękne wspomnienia. A na czystych stronach… Wziąłeś kredki… całą paletę różnorodnych kolorów… zacząłeś rysować, kolorować, tak pięknie jak nikt inny nie potrafi. Każdy dzień przyozdabiasz cudownym szczegółem, piszesz pięknymi literami coś słodkiego. Zapełniasz tak każda stronę, dzień za dniem. Aby było kolorowo… aby moje życie było pełne barw… Jeśli ktoś narysuje coś w chwili nieuwagi to od razu pojawia się coś nowego od Ciebie… coś co zamazuje to, co złe… zostaje tylko magia tych Twoich cudownych barw, które dają szczęście. Dzięki Tobie moje życie jest kolorowe, piękne, różnorodne jak barwy tęczy. Dzięki Tobie mam taką pewność, że dalsze strony, znów będą tak przyozdobione jak te… że każdego dnia zostawisz w książce mojego życia swój ślad… ślad swojej przyjaźni.

77510410964448589014

Jeśli Twoje Serce jest tak wielkie jak marzenia, to wiedz że osiągniesz o wiele więcej. Nigdy nie trać nadziei i wiary, dlatego że to one dają nam siły do realizowania swoich marzeń.

Każde słowo które do mnie piszesz jest wyjątkowe… Każdy Twój ciepły zwrot działa na mnie tak jak delikatne przytulenie… Ciepło zalewa moje serce, czuje się taki szczęśliwy… Każda rozmowa z Tobą dodaje mi tyle energii. Są takie małe szczegóły magicznie, które sprawiają, że wszystko jest śliczne. Dziękuję Ci za to, że po prostu jesteś…

81466768890758992836

Jestem jak księżyc na niebie

Jestem jak księżyc na niebie po którym wiatr przegania chmury. Księżyc świeci gdy ich nie ma, to tak jak ja, gdy są koło mnie ludzie, którzy przywracają mi sens życia. Przy nich świecę, lecz o wiele więcej jest czarnych chmur – ludzi którzy mnie przytłaczają, zaciemniają. Próbuję się obronić, wyrwać… już myślę, że mi się udało… jednak one z powrotem mnie doganiają… przytłaczają… zabierają mi marzenia, sny… zabierają wszystko co ma sens… zabierają mi życie… zabierają to, co mam najcenniejszego… zabierają mi duszę… Księżyca nie ma, znikł za czarnymi chmurami które są na całym niebie. Nie zostawiły ani skrawka wolnej przestrzeni… nie zostawiły nic…Żadna noc nie może być aż tak czarna, żeby nigdzie nie można było odszukać choć jednej gwiazdy. Pustynia też nie może być aż tak beznadziejna, żeby nie można było odkryć oazy. Pogódź się z życiem, takim jakie ono jest. Zawsze gdzieś czeka jakaś mała radość. Istnieją kwiaty, które kwitną nawet w zimie.

92383459618382355823

Jest wiele dróg w wędrówce życia,

Jest wiele dróg w wędrówce życia,codziennie na nich stajesz.Wśród nich jest jedna,ta najwłaściwsza,trzeba ją jednak  odnaleźć.Nikt drogi tej Ci jednak nie wskaże, nie powie jak się nazywa. To serce Twoje jest drogowskazem i jego rady się trzymaj.Droga ta nie jest łatwa i prosta, płatkami róż nie ścielona. Jest ona kręta, jest też zawiła, czasami jest też zamglona.Ty nią podążaj i z niej nie zbaczaj,choć zda się nie do przebycia. Nigdy też nie mów, że jest za trudna,bo to są uroki życia.I choć się nieraz łza w oku kręci,a serce bardzo boli, Ty idź wciąż dalej się nie zatrzymuj, szczęście u bram jej stoi.Kiedy cierpliwie dojdziesz do celu,to wtedy powiesz dumnie: choć wiatr wiał w oczy, choć ciężko było, życie jest TRUDNE,a jednak CUDNE.

33362202702303983861

 

✰ۣۜঔ˜❤️˜ ”Być człowiekiem, to czuć, kładąc swoją cegłę, że bierze się udział w budowaniu świata.”✰ۣۜঔ˜❤️

Jeśli Ci dałam ostatnią koszulę to nie znaczy że od Ciebie chcę coś, jeśli Cię nawet do serca przytulę ja tylko oddaję co dał kiedyś ktoś. Jeśli ulotnie mój uśmiech Cię dotknie który ma znaczyć, nie wszyscy są źli i jeśli noga Ci w biegu się potknie, chwyć się mej dłoni i spokojnie śpij Powodu nie szukaj i nie patrz się butnie sam byś mi dał co Ty w sobie masz, przeganiam smutek i omijam kłótnie nikim nie gardzę i nie pluję w twarz. Już taka byłam, będę i jestem na przekór wiatrom polarnych dusz, najgorszy grzech naprawisz małym gestem ja służę sumieniu, a ty swemu służ.

57363129521412004547

PRZYJEMNYCH WIECZORNYCH CHWIL

„Jak dobrze iść przed siebie Sięgając głową gwiazd I spełniać swe marzenia, Odkrywać piękny świat. Jak dobrze mieć przyjaciół, Którzy wspierają nas, Łatwiej przetrzymać troski I mieć pogodną twarz. Jak dobrze w słońca blasku, Leżeć w pachnącej trawie, Słuchać cykania świerszczy, Liczyć chmury na niebie. Jak dobrze kogoś kochać, A ktoś pokocha nas, To wiemy, że na pewno Nadszedł szczęśliwy czas.”

ImagePreview.aspxaaassss

Taka krótka chwila chwila zamyślenia, księżyc ,gwiazdy,niebo mnożą się marzenia, takie co swym ciepłem wypełniają serce i niech takich marzeń będzie jak najwięcej.

Dla ciebie Walentynko

Przepraszam, że zawracam panu głowę ale od rana mam myśli takie migdałowe Błękitne jak niebo bez chmurek latem mogłabym zaprosić pana na kawę lub herbatę? Czy mam wobec pana uczciwe zamiary? Nie do końca, lecz ufam, że uniknę kary i w oczach pana nic nie stracę gdy po kawie, lub herbacie zaproszę pana na spacer. A co będzie później? Przyszłość to marzenie bezkresne, ulotne jak wiosny senne tchnienie noc przyniesie tajemnicę… , a ja dodam że na śniadanie robię pyszną jajecznicę.

wju3zjvfnf1

╰✿ᶫᵒᵛᵋ✿╮ Miłość jest jak dobre wino, uderza do głowy.. więc kochaj do końca.. a pij…do połowy!..kochać i być kochanym..to w sercach wyryte mamy; słowa miłości..słowa rozpaczy kochać to znaczy dotknąć… i zobaczyć!..╰✿ᶫᵒᵛᵋ✿╮

WALENTYNKI..╰✿ᶫᵒᵛᵋ✿╮..każdy w życiu ma dwóch gości, jeden to cud życia,drugi cud miłości,z jednym jesteśmy odwieczni sąsiedzi, drugi nie wiesz, kiedy Cię odwiedzi.. lecz szanuj obu tych gości, nie pozwól odejść zwłaszcza Miłości..jednak aby znaleźć miłość nie pukaj do, każdych drzwi..nie obawiaj się, gdy przyjdzie Twoja godzina, sama wejdzie do Twego domu, w Twe życie, do Twojego Serca..tylko pamiętaj!..że Kocha się nie za cokolwiek, ale pomimo wszystko..po prostu kocha się za nic..a wiek nie chroni Cię przed miłością, ale miłość do pewnego stopnia chroni Cię przed wiekiem..toż to tak działa… 14~go lutego..obchodzimy Święto Zakochanych..w tym dniu Świętego Walentego.. to czas miłości..choć ukochana, ukochany potrzebuje,każdego dnia czuć naszą miłość,lecz w tym wyjątkowym dniu należy szczególnie tę miłość okazać..tego dnia zakochani obdarowują się „walentynkami” są to zazwyczaj wiersze lub wyznania miłosne, niekiedy prezenty..ale również bardzo często kwiaty..w tym dniu zakochani powinni patrzeć sobie w oczy, trzymać się za ręce i mówić sobie czułe słówka..dla osób,których jest to niemożliwe z powodu dużych odległości,wystarczy przesłany kwiatek z całuskiem..bo Miłość wyzwala w człowieku takie pokłady ~ możliwości i moce duchowe, jakim sam u siebie nie podejrzewał,nie bójmy się kochać.. doświadczenie nas uczy,że miłość nie polega na tym, aby wzajemnie sobie się przyglądać,lecz aby patrzeć razem w tym samym kierunku..bardziej od pieniędzy potrzebujesz miłości..bo Miłość to siła nabywcza szczęścia..wszystkim, którzy kochają..są kochani i zakochani,wspaniałych „Walentynek”..Serce posyłam..samotnym życzę znalezienia swojej drugiej połowy.. Pozdrawiam najmilej..oczywiście Walentynkowo hehehe życząc Odlotowego dnia..z fantazją i dobrym humorkiem…

oie_87uA5NujwXKp

melanie-prezent-gif

kartki-walentynki-pokusa-94

╰✿ᶫᵒᵛᵋ✿╮..Na miłość nie ma sposobu..to nie jest chwyt ani gra,jest miłość piękną chorobą..co pada na serca dwa..urokiem swoim ją zdobądź..niech z nami do końca trwa,taka sama zakochana w Nas..╰✿ᶫᵒᵛᵋ✿╮

Nie każ mi czekać – długo tak.

Nie każ mi czekać – długo tak… Aż się pojawisz przy mnie znów… Bo tak mi bardzo – Ciebie – brak… Brak Twego ciepła… Twoich – słów. Nie każ mi czekać – chwili – dłużej… Na powrót Twój – tak upragniony… Na łódce marzeń mych – niedużej… Wypływam z każdym snem – stęskniony. I wypatrując Cię – z oddali… Na OCEANIE NAMIĘTNOŚCI…  Przyglądam się najmniejszej fali… Czy jakiś żagiel tam nie gości. Niech Twoje żagle wiatr wypełni…  Byś mogła płynąć – UNIESIONA… Niechaj się wreszcie – sen mój – spełni… Że w swoje – wezmę Cię – ramiona. By w mym OGRODZIE przysiąść w nocy… By się – melodią słów – uraczyć… Tak pragnę spojrzeć w TWE OCZY, Tak bardzo pragnę Cię zobaczyć. Przybywaj więc – niech serce moje… Tak się – czekaniem – nie zadręcza… Bo gdy będziemy już – WE DWOJE… NIEBO – ozdobi – BARWNA TĘCZA.

0_12322_23edadb3_L

Pięknych chwil dla Ciebie, na dziś

Wielu szuka szczęścia które ponad miarę jest, są i tacy którzy myślą że je kupić można też, każdy widzi je inaczej drogę swą do niego ma, bo jest ono celem w życiu choć maleńkie cieszy nas. Lecz nie szukaj go daleko ono tuż przy Tobie jest, i nie żądaj też za wiele ciesz się gdy uśmiechnie się. Bardzo często też przemija tak jak ten biegnący czas, a my dobrze o tym wiemy że nie może wiecznie trwać.

0_75892_90505dad_-1-L