Niech swym blaskiem księżyc świeci kiedy sen do ciebie leci, i kolory w sobie ma i marzenia miłe da.

`.`.Czasami nocą światło księżyca `.`.gdy patrzysz na nie, pięknem zachwyca … `.`….słyszysz gałęzie szumią melodie `.`.kołysząc ciszą miękko i zgodnie… `.`.Patrzysz na tańce światła i cieni `.`.myślisz, rozmyślasz, coś pragniesz zmienić. `.`.Wybierz więc drogę tę najjaśniejszą `.`pełną uczucia tą najcieplejszą….. POZDRAWIAM…MIŁYCH SNÓW….BUZIACZKI.

Druck

Niech otula Cię ciepło moich myśli o Tobie.

Może jestem tylko chwilką,co przemija nie zapamiętana,Krótkim spojrzeniem obdarowana.A może uśmiechem losu co rozgląda się dokoła.I nie zabiera głosu,choć o ten głos woła.A może promykiem nadziei,bo słowami przekazuje,to co serce w sobie czuje.A może tylko drżeniem,co czeka na spełnienie Że zbliża się tuż,tuż,ten słodki pocałunek dotykający ust.Lecz najważniejsze w tym,to tylko to ,że jestem I uśmiecham się do Ciebie całym swoim SERCEM.

tumblr_mlnxfrBssR1qk106bo2_500

Z (38)

A kiedy w sercu zamieszka

A kiedy w sercu zamieszka Szczęście, to wszystkie oczy do Ciebie się śmieją, i wszystkie serca są jasne i piękne, i wokół małe cuda się dzieją. A kiedy w sercu zamieszka Radość, to kwitną kwiaty, choćby nie chciały. Taka w niej siła, że nawet kamień, z pozoru bez życia, przecież lśni cały. A kiedy w sercu zamieszka Przyjaźń, znika zeń wszystko, co dotąd bolało, i rośnie tak, żeby zmieściło i księżyc i słońce, co ciepło wlało.

83845744082093799456

Choć za oknem ⊰♥⊱ ponuro, słońce skryte za chmurami ⊰♥⊱a dzień chyli się ku zachodowi, ⊰♥⊱ ale mimo to niech to będzie wieczór ⊰♥⊱ radości, ⊰♥⊱ciepła ,szczęścia ⊰♥⊱ i miłości. ⊰♥⊱Uśmiech na buzi niech cały czas się maluje ⊰♥⊱, a humor niech CI dopisuje.

Każda chwila jest jak pył na wietrze ale te wyjątkowe w naszej pamięci zamieniają się w diament ….

Wieczorową porą cichnie w koło świat. Wieczorową porą pąk zamyka kwiat. Gwar z wolna milknie i droga staje się pusta. Tylko wiatr muska twarz delikatnie pieszcząc usta. Po alejce pragnień spacerkiem wędruję. Zatapiając się w myślach dotyk ciszy czuję. Przenika mnie całą wycisza ból i zwątpienia. Jak balsam dotyka łagodzi skutki zapomnienia.  I nowe nadzieje w duszę moją wlewa. Znów czuję i znów słyszę jak ptak w mym sercu śpiewa…

62955207404819021814

Wspaniałego,miłego wieczoru.

Niech Cię prowadzą dobre wiatry,Przez szarość dni i chwile barwne.Tak, by się smutki rozpraszały,Zanim w całości je ogarniesz,Bądź, jak ta wyspa – pełna słońca,Zielenią bujną przepełniona,By wszyscy bliscy mogli znaleźć,Oparcie w ciepłych Twych ramionach.I niezależnie, w którą stronę,Los pokieruje pośpiech kroków, Staraj się dźwięk usłyszeć  piękna,I w słowach wiersza je zaloguj.Kiedy przystaniesz, wstecz spoglądniesz,Pragnę byś miała to odczucie, Że tam gdzie jesteś, jest to miejsce,Mądrze wybrane, z wszech miar słuszne.Niech zrównoważy czas wskazówki, Światłem, co płynie z głębi serca,Spojrzeniem, które drzwi otwiera,I ciepłem szczęście ucieleśnia.

91717378463574499581

❤️থৣৡৣথ..Ni­by nikt..a jed­nak Ktoś..ni­by nic..a jed­nak Coś..każdy pot­rze­buje miłości i uczyć prawdziwych,ale le­piej nic nie mieć..niż mieć coś na niby..❤️থৣৡৣথ

„NIBY NIC”.. a jednak!…zaskakujące jest jak wiele ludzi idzie przez życie nie uświadamiając sobie, że ich uczucia względem innych ludzi..są w dużej mierze determinowane przez uczucia wobec samego siebie,a jeśli nie czujesz się komfortowo ze sobą, nie możesz czuć się komfortowo z innymi..czy zastanawiałeś się, kiedyś..jak bardzo ważne są dla Ciebie osoby,które są dookoła Ciebie? ile od nich dostajesz?.. czy masz świadomość, że KTOŚ .. kto po prostu JEST!.. może Ci dawać tak wiele?..staram się o tym pamiętać na co dzień, lecz najwięcej refleksji przychodzi, kiedy jestem w dłuższej drodze~ za „kółkiem” albo wmontowana w fotel w autobusie i wpatrzona w krajobrazy, które przewijają się za oknem..wtedy wraca tyle myśli, tyle sytuacji, tyle zdarzeń, ludzi .. i to co nie zostało przeze mnie powiedziane..wtedy dostrzegam wartość obecności tych, którzy są..powraca też smutek za tymi,których już nie ma..i tęsknota..potem myśli,że tylu rzeczy nie zauważyłam wtedy,że tyle mogłam powiedzieć..a tego nie zrobiłam,że powinnam była docenić,a ja najzwyczajniej świecie nie zwracałam na to uwagi..więc Doceniaj!..nie tylko tych najbliższych i najważniejszych ~Komunikuj to ~ ucałuj Rodziców, Dziadkom powiedz jak bardzo ich kochasz i jak ważni dla Ciebie są..zadzwoń do przyjaciela i podziękuj mu za to,że jest..póki jeszcze zrobić to możesz..są ludzie za,który­mi po­biegłbym w ogień jeśli spy­tasz czy mówię o To­bie to nie odpowiem..

af04bd764ffe.585x640

♥থৣৡৣথ..Wyjść przez ok­no,po­dep­tać sąsiad­ce kwiat­ki i zro­bić „fi­kołka”~ni­by nic..ale ja­koś trze­ba pop­ra­wić so­bie humor a sooo~hehehe..♥থৣৡৣথ

Dobrze jest ustom dostarczyć smaku

Dobrze jest ustom dostarczyć smaku a myślom podać słoneczną harfę. Wtedy wiadomo, że jest nadzieja a życie nasze jest wiele warte. Wybiegnie czułość, radość się wplącze, łagodność wprzędzie ziarenka chwili i tylko patrzeć, jak się beztrosko nawet wśród chłodów, słodycz wychyli. Cicho podejdziesz z poranną kawą i pyłem świtu, rytm dnia posłodzisz a gdy zawołasz mnie po imieniu, sercem odczuję miękkość pieszczoty.

61882313467484310299

Dlaczego spoglądasz zawsze w tą drugą stronę?

Dlaczego spoglądasz zawsze w tą drugą stronę? Dlaczego ciągle myślisz, że inni mają więcej szczęścia? Tak łatwo twierdzisz, że innym się powodzi o wiele lepiej … Ten drugi brzeg wydaje ci się zawsze piękniejszy. Może dlatego, że jest od ciebie oddalony, a ty patrzysz, jak skamieniały, zauroczony tym pięknym widokiem. Czy przyszło ci kiedyś na myśl, że na tym drugim brzegu inni także na ciebie patrzą i sądzą, że to ty masz więcej szczęścia? Oni też zauważają wyłącznie twoją lukrowaną stronę. Mniejszych i większych trosk, i kłopotów nie znają. Szczęście nie leży na drugim brzegu. Twoje szczęście znajduje się w Tobie.

23377528373562791491

Jeden mały gest a tak wiele może zdziałać…

Kocham… …ten Twój uśmiech tuż po przebudzeniu… …ten wspaniały bukiet codziennych komplementów… …to szczęście, które jest we mnie, gdy jesteś obok… …to bezpieczeństwo, że nie odejdziesz… …to cudowne wspomnienia naszej przeszłości… …te codzienne chwile spędzane razem… …to życie, bo dało mi Ciebie…

Obraz 1849

Droga ku marzeniom

Do przodu trzeba iść, marzenia spełniać śmiało, choćby nie wiem jak padało, nie dać się zatopić morzu łez. Jeżeli kochać to tylko szczerze, jeżeli śnić to tylko z pasją. Być młodym – duchem, niech nasze marzenia nigdy nie zasną, niech światełka w nas nie gasną. Żyć, kiedy nadzieję odbierają, pomagać tym, których inni nie zauważają, wierzyć, że jakiś anioł, zawsze będzie w pobliżu…

48db8476fe0c2f8b84b7e32571956b42_th2.gif

Tak cudownie jest żyć z tą świadomością, że marzenia się spełniają…

Są ludzie, których warto znać… Są miejsca, w których warto trwać… Są chwile, gdy wierzymy w cud, bo w końcu jesteśmy tu… Los zesłał szczęście nam, bo po złych chwilach dał nam ten czas, dał nam poczuć szczęścia smak, jak to jest być razem każdego dnia. W nocy czy też o poranku, zasypiać, wstawać z myślą taką, że jesteś ciągle blisko mnie i już wieczór nie zabiera Cię. Radość, która teraz trwa, miłość wita mnie co dnia, cieszy mnie każdy Twój gest, który sprawia u mnie choć uśmiechu cień.

18942501533453660839