Chcę Cię. Z każdą wadą. Z każdą zaletą…

Chcę Cię. Z każdą wadą. Z każdą zaletą. Z głupimi pytaniami. Z wszystkimi przyzwyczajeniami. Z każdym nawykiem.  Z wszystkimi grymasami na twarzy. Z marudzeniem. I wszystkimi nieodkrytymi myślami. Chcę Cię. Nawet, gdy ciężko ze sobą wytrzymać. Gdy obrażamy się na siebie na chwilę. Chcę Cię. Z całym ciężkim bagażem jaki nosisz. Z każdym przytuleniem, nawet gdy mówię, że nie chcę. Z cierpliwością. I kiedy jej już brakuje. Chcę Cię. Gdy się budzę. I gdy zasypiam. Gdy dzwonisz z pytaniem czy jeszcze kocham Cię. Gdy męczysz mnie swoim gadaniem.  Chcę cię. Z najmniejszymi gestami. Chcę Cię ze wszystkim, bo bez tego wszystkiego nie byłbyś już taki mój

95656879994427702203

adobranoc55

Z najpiękniejszych kropel deszczu i przyjaźni perły Ci wręczę, niech w Twoich dłoniach zaiskrzą, rozbłysną, ucieszą oczy i serce …

Prawda jest taka, że niektóre wspomnienia zawsze zostaną w naszej pamięci, czy tego chcemy czy też nie. Pamiętamy szczególnie te przykre sytuacje, które zmusiły nas do wybrania jakiejś następnej życiowej drogi, zakończenia pewnych rozdziałów, pójścia naprzód wbrew wszystkim przeciwnościom losu. Często nie zdajemy sobie sprawy, że nawet to co było złe w przeszłości w pewnym stopniu pomogło nam dotrzeć do miejsca w którym teraz się znajdujemy. Pamiętam wielu ludzi, którzy kiedyś mieli na mnie taki, czy inny wpływ. Ci, którzy mnie zranili, kiedyś byli dla mnie całym światem, dziś już nie mają dla mnie takiego znaczenia. Zastąpili ich inni, którzy są dla mnie ważniejsi niż ktokolwiek inny. Kilka twarzy było wtedy i zostało ze mną po dzień dzisiejszy. Nam, ludziom tak trudno czasem zdać sobie sprawę z tego, że w gruncie rzeczy gdyby nie te parę osób, bylibyśmy teraz innym człowiekiem, innym sobą. A jeśli kiedyś wywołali oni uśmiech na naszej twarzy, to tym bardziej nie powinniśmy tego żałować.

77324823482693837104

Z (38)

Serdecznie Cię pozdrawiam Uśmiech i buziaka dla Ciebie zostawiam

Nawet kiedy nie myślisz o mnie , ja myślę o Tobie… Nawet kiedy zapominasz, ja pamiętam… Nawet, kiedy nie powinno mnie być… ja jestem… Bo jestem małym uczuciem zamkniętym w niedoskonałej formie… Bo bez Ciebie zniknie…rozmyje się na wietrze… Ja dziś spoglądam inaczej na ten świat Spoglądam wrażliwością serca, dotykam każdego dnia taktem Potrzebuję więcej tego piękna. Życie jest krótkie, więc łam zasady: wybaczaj szybko, kochaj szczerze, śmiej się bez opamiętania i nigdy nie żałuj niczego, co wywołało uśmiech na Twojej twarzy.

22334750865100586954

Bądź zawsze tam, gdzie szczęście ♥ trzyma nadzieję za rękę a wiatr melodię przyjaźni nuci.

Wieczorem chcę ciepłem się otulić i słowa szeptać ciche, słowa wprost z Krainy Rozmarzenia. Wieczorem usiąść, pośpiech zgubić , leniwie przeciągnąć się, jak kotka. Wieczorem wierszy już nie pisać lecz posłuchać tego, co w duszy jeszcze nienazwane mieszka A może jeszcze być retro zgasić światło elektryczne świece zapalić zapałką. Pozwolić kryształowi kieliszków nasycić się blaskiem… Jeszcze zatańczyć z Tobą przy melodii, co kiedyś już brzmiała. Spojrzeć w oczy, a może w gwiazdy i cichutko nocy wyjść naprzeciw…

83013092574444168545

Kup ko­biecie suk­nię, a będzie wyglądała pięknie przez dzień. Daj ko­biecie marze­nie i cel, a będzie wyglądać pięknie przez całe życie.

Niecierpliwi odchodzimy bez powodu potem skarżymy się na okrutny los zbyt mało wsłuchujemy się w głos jak ten rak idziemy tyłem do przodu. Jakby nie wiedząc czym jest przestroga tak często błędy w życiu popełniamy innych potem za wszystko obwiniamy a przecież gdzieś jest właściwa droga. Wciąż nas sumienie do złego łechce i rzadko pochylamy głowę w pokorze ilu jeszcze z nas chce kochać a nie może tak dziś wielu może kochać a nie chce .

45164222632161586043

Gdy dzisiaj się przebudzisz, otworzysz swoje oczy. Wyjrzyj proszę przez okno i spójrz na ten świat uroczy.

Czy tylko w snach mam cię dla siebie czy tylko w myślach dotykam ciebie czy to co czuję już nic nie znaczy czy miłość sobie a życie inaczej? Spowolnione marzenia… czy muszą tak boleć słowa? Kocham światu chcę wykrzyczeć lecz tylko szepczę nikt nie może mnie słyszeć moje uczucia nie dla ogółu dla twoich uszu i myśli twoich możesz usłyszeć jak… ci czas pozwoli.

0_83238_2713263e_L

To nie piękno świad­czy o war­tości człowieka, lecz jego wnętrze

Znam chwile dumy i blaski miłości, mimo porażek i smaku goryczy, znam także podszepty o złośliwości, co wiodły uczynki drogą bez smyczy. Znam dni rozpaczy i buntu cichego, czasami przymknęły uśmiechy losu, znam ciężar żalu i bólu silnego, gdy się pojawiał z szybkością ciosu. Znam czas pokory i fałszu urazy, nieraz kochanym sercem naniesione, znam smak radości i łzawe przekazy, w rytm bicia pulsu troską złączone. Czego ja nie znam, tego i nie zliczę, gdy każdej doby dźwigam moje dzieje, Dobroci godzin, dni, lat nie podliczę, gdyż wartość życia to są przywileje.

0_82faa_e9ae1d0d_-1-L

Wspaniałego poranka

Świt mój drogi, już gwiazdy pogasły, porannej kawy jak ust chcę poczuć smak. -Nie wstawaj proszę, naszych serc posłuchaj zgodnego rytmu. Kiedy powieki sen w jawę zamienią myśl jak muzyka zmysły wypieści, w gorącym kubku ode mnie dostaniesz kawę do łóżka. Nie powiem więcej, że czas nam ucieka bo dzisiaj to dziś a jutro to wieczność. Nie spojrzę też wstecz, to było, odeszło, historią już jest.

Obraz 1850

…Nie wys­tar­czy być bo­gatym w ba­gaż doświad­czeń…trze­ba jeszcze w od­po­wied­nich chwi­lach z niego umieć skorzystać…

….To wszystko moje co mam…mój bagaż na przyszłą dal…ciężko go dalej nieść…też i zostawić żal… Wszystko na jawie jest ulotne, darem wielkim i z jest-estwem, marzenia, myśli, dni przeżyte, znaczone często małym gestem. Gdy to zliczę, jest tego sporo: nadzieja, żale, smutki, złości, miłość, rodzina, lata przyszłe, to, że wciąż żyję wśród radości. Mój bagaż życia niosę wielki, z trudem mogę coś dołożyć, stare sprawy pragnę zostawić, te nowe na szlaku pomnożyć. Kufra nie oddam ja nikomu, nie da się go tak gdzieś umieścić, ciężki on dzisiaj i zniszczony, życia nie zdołam wagą skreślić. Marzę, by gorszym nie pozostał, też nie zbrakło w nim trwałości, wszystkie chwile i lata przyszłe, niosły mój bagaż ku prawości. Czas nie daruje, wiem to dobrze, znajdę kwit na klimat cieplejszy, dni wzmocnię troskliwą miłością, tak ciężar będzie znacznie lżejszy.

92513997ac01da5845fd6e35f61b16db86693c6a

pj9339_Untitled---3