Miłość, przyjaźń, zaufanie. Szczerość, dobroć, przywiązanie – to klejnotów sześć.

Gdy wiersz ten przeczytasz,a w nim szczere słowa moje,niech serdeczność mą i wdzięczność,dziś poczuje serceTwoje. Kiedy o mnie znów pomyślisz,to też proszę wspomnij sobie,że dziękuję Ci za wszystko i życzliwa jestem Tobie.Tu też przyjaźń można spotkać,choć ciut inną – wirtualną,tak daleką, a tak bliską i w szczerości swej realną.To tak miło, tak przyjemnie,wiedzieć, że ktoś na nas czeka,nie zadaje zbędnych pytań i pozdrawia nas z daleka.Więc me serce się raduje,gdy na blog swój zaglądam,czytam słowa ciepłe, miłe.Wtedy czuję Twoją przyjaźń i by Tobie radość sprawić,chcę tym wierszem podziękować i swój uśmiech Ci zostawić.

71qohp2dbk9

Uściski i mój uśmiech dla Ciebie na dobranoc

Dobranoc Kochanie

Życzę szczęścia i radości w sercu, niech ciepłe myśli i słowa zawsze otaczają Cię.

║(¯`^´¯)
(¯`۰̮̑●̮̑۰´¯)v´¯)
║(¯`v´¯)۰̮̑●̮̑۰´¯)
(¯`۰̮̑●̮̑۰´¯)^¸_)
║(_¸^Przyjdzie do Ciebie księżyc
║║co błądzi od wieków po świecie
║║║ i pościel Ci ułoży z promyków
║║i wszystkie smutki wymiecie.
║║
║║Rozwiesi gwiazdy błyszczące
(¯`^´¯)bo dzisiaj deszcz nie pada
(¯`۰̮̑●̮̑۰´¯)v´¯)Twoje baśniowe sny
(¯`v´¯)۰̮̑●̮̑۰´¯)pięknie poukłada.
(¯`۰̮̑●̮̑۰´¯)^¸_)
(_¸^¸_)Otuli oddechem
║║║║ zanuci Ci kołysankę,
║║Niech Twoja dusza tańczy
║║pomaluje sny kolorami
║║srebrem, czernią i pomarańczy.
║║║║║
(¯`^´¯)Chwyci mocno za rękę,
(¯`۰̮̑●̮̑۰´byś nie zbłądził/a w snach,
║(¯`v´¯)۰̮̑ będzie czuwał przy sercu,
(¯`۰̮̑●̮̑۰´¯)aż do białego dnia.
║(_¸^¸_)
║║║║║WSPANIAŁEGO WIECZORU.
║║║SPOKOJNEJ NOCY.
║║

52874564621354726193

Pięknych wieczornych chwil życzę i niech każda będzie warta zapisania w sercu…

Tańcząc dla Ciebie nocą,tiulem gwiezdnego pyłu się okryłam,w war­kocze dwa,blask złote­go księżyca wplotłam…gdy naj­piękniej­szą muzykę zag­rały mi… świerszcze.Sreb­rzys­te krop­le rosy na bo­sych stopach…imię two­je zapisują. Uczu­cia delikatne,tak zwiew­ne, uniosły mnie jak…wie­czorną mgłę,która swoją ma­gią cały świat spowiła.To miłość do Ciebie tak pięknie…dziś…zatańczyła.

0_69dfe_9006061c_xl

Niech gwiazdy zapłoną dla ciebie by nocka ciemna nie była i blaskiem takim cudownym twój pokój w nocy zdobiła.

Gdy wieczór swym mrokiem wypełni Ci myśli,łagodnie powieki zamyka Księżycowy Anioł się zjawi i zagra cichutko na smykach.Na skrzypcach nocy dłonie ułoży,zagra Ci serenadę,do tańca myśli dźwięcznie poprosi,unosząc cuda pokaże.Wirując śmiało w świecie swych marzeń odkryjesz lądy nie znane,do serca schowasz piękno tych wrażeń ręką Anioła wygrane .

33461562743842761444

Dusza nie znałaby tęczy, gdyby oczy nie znały łez; Każda łza uczy nas jakiejś prawdy.

Czasem zadajemy sobie pytanie, dlaczego szczęście tak długo zwlekało, dlaczego nie przyszło wcześniej, ale jeśli pojawia nam się znienacka, jak w tym przypadku, kiedy już na nie nie czekaliśmy, wtedy najprawdopodobniej nie będziemy wiedzieli, co robić i chodzi nie tyle o wybór pomiędzy śmiechem płaczem, ile o tajemną wewnętrzną trwogę, na myśl, że być może nie zdołamy stanąć na wysokości zadania.

62485096158427739071

Cieplutko Pozdrawiam …
*Miłego Wieczoru i życzę..

„Po deszczu przychodzi słońce. A gdyby miało dziś go zabraknąć, to niech zastąpi go pogoda ducha.”

„Rozkoszna nocy, słodka i kojąca rozświetlasz serce gwiazdami tysiąca dusza od wzniesień na łoże upada twarz niczym słońce – promienna i blada. Ciche gwiazdy światło obejmuje całą wznosząc ku niebu duszę półomdlałą nagość kobiecą pieszczą promienie aż dziwne wschodzi senne zachwycenie. Zmęczone ramiona rozkosznie rozszerza zatapia się – płynie – do krainy zmierza upojona blaskiem nasyca swe oczy po skroni słona kropelka się toczy. Króluje w bezkresnym nieba błękicie budząc się płonie w namiętnym zachwycie pragnie by szczęście płynęło z ciemności było rządne przygód i pełne miłości.” […]

Katie_drink

Wierzę we wszystko, co piękne i święte,
W przyjaźń wierzę, w miłość wierzę;
W to, co nad rozum wyższe, myślą nie ściągnięte,
Co nie ze świata początek swój bierze
I nie kończy się na świecie.

Wierzę w promień natchnienia zsyłany poecie,
Wierzę w każde serca bicie;
Nie w jedno, ale w setne, nieskończone życie,
We wszystko, czego głodna dusza łaknie,
Za czym tęsknimy, co nam braknie.

I wierzę, że gdy dwie się napotkają dłonie,
Dwa serca, w których jeden ogień płonie,
W których jednym się ogniem ideały palą:
Serca się kochać będą, choć dłonie oddalą.

Uśmiechaj się często, bo uśmiech to promyk słoneczka, które ogrzewa wszystkich..

Głęboko w środku umysł rozdarty Jak na nowo los rozdał karty Jak cel namierzyć, w którym kierunku Na rozstaju dróg niczym w ślepym zaułku I pełny bólu jeden po drugim To tu to tam rosnące długi Patrze przez okno – ulica moknie  Na wodzie efekt jak kropla ją dotknie Sypiam nerwowo od wielu lat Złowrogie sny przez chory świat Sam pośród was w mentalnej ciemności Zajobem znieczulam odcienie szarości Latka lecą a czas czasem zamiera Ktoś się włóczy a ktoś się poniewiera Wczoraj był piątek a dzisiaj jest niedziela Co rok tak kręci się życia karuzela Kiedyś jak gazela, dziś znaczony czasem Dzisiaj ulicami, kiedyś borem lasem W księżyc zapatrzony, powstają wspomnienia Jedno małe zdarzenie tak nagle wszystko zmienia Pole widzenia gdzieś poza granice, Których nie dojrzą nawet Twoje źrenice Kiedyś wielkie cyce, dziś głowa na karku Kiedyś nie sprawdzałeś czasu na zegarku Tak jak w garnku coś czasem się spali, Tak też w życiu czasem nie wypali Takie jest to życie, każdy sam wybiera Jakie plony w swoim czasie zbiera Takie jest to życie, każdy sam wybiera Jakie plony w swoim czasie zbiera

38981421095803510542

Jestem Twoja

Każdy chce dla siebie szczęścia, W mrokach życia jest nasz cel. Nie , nie szukaj, nie idź dalej, Stań spokojnie, odwróć się… Jestem bliżej niż Ty myślisz, Mam Twój spokój, wycisz się. Już poznałeś kiedyś mnie. Mam na imię… KOCHAM CIĘ! Tak to ja już istniejąca, Zabierz, przytul, kochaj mnie. Byłam obok w trudnej chwili, Podejdź bliżej, widzisz mnie. Jestem Twoja, zrozumiałeś, Patrzysz w oczy, jestem tu! Jestem Twoja dzisiaj, jutro, Nie wypuszczaj ze swych rąk… Jestem Twoją odpowiedzią, Dla mnie twe pytania! Jestem Twoja, nie bój się, Odnalazłeś w końcu mnie! Tak to ja już istniejąca Już pamiętasz moje imię …. Jestem Twoja już rozumiem, Patrzysz w oczy, jestem tu! Jestem Twoja dzisiaj, jutro, Nie wypuszczaj ze swych rąk… Jestem Twoją odpowiedzią, Dla mnie twe pytania! Jestem Twoja, nie bój się, Odnalazłeś w końcu mnie! JESTEM TWOJA JESTEM TU

01200107263925481722