Zatrzymaj się na jedną, krótką chwilę i daj oczom nacieszyć się pięknem tego, co Cię otacza.

Nie potrafię uchwycić w swe dłonie tego czegoś co ciągle przede mną,co w mym sercu łąką rozkwitło dusze paląc mocą niezmienną.Nie potrafię uczesać tej myśli wciąż niesforna po głowie wiruje,chaos wnosząc w życie samotne w zakamarkach duszy się snuje.Nie potrafię ogarnąć tęsknoty co wtulona w serce wierszami, wciąż motylem wiruje po ciele rzeczywistość myli ze snami.Nie potrafię ,choć nie wiem dlaczego nazwać tego co los mi daruje,gubiąc co dzień marzenia kolejne stale nowe na drodze znajduje.

rainy_summer_nights____gif_by_leocervas-d567kal

hj

❀ Ślicznie Cię pozdrawiam ❀ Życzę przyjemnego wieczorku oraz serdeczny uśmiech i buziaczki dla Ciebie zostawiam ❀ ❀

Będę… Twym uśmiechem,gdy smutek Ci dokuczy…I przytulę tak spokojnie niewidzialnie. Będę… Twoim echem,gdy nikt Cię nie usłyszy.I odpowiem Ci sercem, przyjaźnie… gdy nikt Cię nie usłyszy …Kiedy się uśmiechasz i serce się śmieje,uśmiechem zarażasz cały świat…i choćby trwało to tylko chwilkę… roztacza dookoła piękny blask…. …..Tak dużo można zobaczyć mając oczy zamknięte… i tak wiele można przegapić mając oczy otwarte….

844b915b

Pozdrawiam serdecznie –

Każdy ma do przebycia całą podróż swego życia . Mijamy stacje życiowe: jedne szare, inne zaś kolorowe.˜♥˜ Poznajemy ludzi, którzy wsiadają i wysiadają, albo do końca podróży, przy nas pozostają.˜♥˜ Każdy z nas wybiera swój przedział życiowy. Jednym wystarcza zwykły, innym marzy się luksusowy.˜♥˜ Lecz nie ważny jest luksus w życiu każdego człowieka, bo sensem tej ziemskiej podróży jest przyjaźń drugiego człowieka.

2f749d6bcefa921a2ccc7aec133bef71

Masz w moim S e r c u – swój maleńki kącik, do którego lubię przyjaźnią wracać..

Chociaż los czasem szczęściem obdarzy, to życie nie jest łatwe i proste. Nie zawsze bywa przyjemnie miło, nawet gdy blisko czujemy wiosnę. Cudowne chwile spełnione plany, przez moment wiele radości dają. Wkrótce na niebie tworzą się chmury, nadziei promyk nam przysłaniają. W rytmie muzyki życie nie płynie, choć nas porywa ten cudny świat. Zanim wśród smutku i rozczarowań, w nim dostrzeżemy tak dużo wad. Jak to przyjemnie popatrzeć z góry, gdy nam się uda osiągnąć cele. I znów na szlaku życiowych ścieżek, podjąć na nowo trudów tak wiele. Lecz mimo wszystko warto i trzeba, korzystać z każdej życiowej chwili. Byśmy w natłoku przeróżnych zdarzeń, radości życia nie zatracili…

0_195d42_1aea8b5_XL

ROMANTYCZNEGO WIECZORU

Ktoś bardzo Cię kocha – nie powiem Ci kto, i myśli o Tobie – nie powiem Ci co, i w myślach całuje – nie powiem Ci jak, i cierpi, bo czuje, że kogoś mu brak, ktoś chciałby Ci przysiądź – nie powiem Ci co, ktoś bardzo Ci bliski – nie powiem Ci kto, lecz sam się dowiesz, za dzień albo dwa, że ten, kto Cię kocha to właśnie ja.

2966_19446_big

Dni lutowe upływają w coraz większym biegu, niebo też się rozpędziło posypało śniegu.

Wystarczy kilka słów, wystarczy słowo Wystarczy jeden ruch, skinienie głową. Bezwiedny odruch rąk i blask spojrzenia Wystarczy kilka słów i koniec już. Nadchodzi smutny dzień Dzień zrozumienia Przekreśla życia bieg jednym skinieniem Rozburzy wszystkie sny Jak we śnie było Już nie mam więcej łez Już nie mam sił Zasłuchana w ciszę Słowa twe dawne słyszę Jakby z zamierzchłych lat Nagle straciły sens. Aż lodowaty wpycha lęk Czepia się serca krtani I ginie gdzieś w przestrzeni Za która stoi śmierć Białe ukojenie Ostatnie … łez Wystarczy kilka słów, wystarczy słowo Wystarczy jeden ruch, skinienie głową Bezwiedny odruch rąk i blask spojrzenia Wystarczy kilka słów i koniec już. Nadchodzi smutny dzień Dzień zrozumienia Przekreśla życia bieg jednym skinieniem Bezwiedny odruch rąk i blask spojrzenia Wystarczy kilka słów i koniec już

83570730727835671770

4(1)

Gdy pierwszy raz miłość puka do drzwi Jaki błogi to stan, gdy całujesz mnie i nagle cały ten świat rozpromienia się w krąg Znika smutek i strach,kiedy trzymasz mą dłoń Już unosi mnie twój pocałunek do gwiazd teraz wiem czuję to pierwszy raz.

Kiedy się kogoś kocha, inaczej się odczuwa Jego obecność, inaczej się wymawia Jego imię. Świat, życie dzięki Niemu nabiera barw. Szczęście przychodzi nie wiadomo skąd, nie wiadomo w którym momencie, najczęściej w najmniej oczekiwanym. Czuję Jego miłość. Okazuje ją w tak bardzo delikatnie cudowny sposób. Czuję ją w każdym spojrzeniu, w każdym geście, dotyku. Kiedy mnie przytula mam robi to tak mocno, jakby się bał, że ktoś Mu mnie zabierze. Że zniknę, zgubię się, lecąc na skrzydłach szczęścia – upadnę. To, że mnie kocha widzę we wszystkim. Mówią mi o tym nawet Jego oczy. Oczy, którego kolor jest zmienny, ale kocham Je, są najcudowniejsze. Nie musi mówić, że mnie kocha. Wiem to, widzę. Kiedy patrzy na mnie, patrzy prosto w oczy, jakby szukał niewypowiedzianych  słów. Uwielbiam czuć bicie Jego serca na swoim ciele, czuć jak oddycha wtulony we mnie, uwielbiam kiedy przytula mnie z całych sił. Wtedy czuję się bezpieczna, spokojna, pod opieką kogoś, kogo jestem pewna, kogoś, kto wiem że mnie nie zrani, nie pozwoli żeby stało mi się coś złego. Sama jego obecność jest czymś wielkim, każdy uśmiech, słowo czy dotyk. Kocham kiedy się ze mną droczy. Kiedy biegnie za mną, gdy mu uciekam. Kocham kiedy próbuje mnie pocałować, kiedy patrzy na mnie proszącymi oczami. Całuje tak, jakby każdy pocałunek miałby być ostatnim, jakby zaraz miałoby mnie zabraknąć. Kocham kiedy przytula mnie podczas snu, kiedy budzi buziakiem. Pozwala mi czuć, że jestem ważna dla Niego, że chce ze mną być, teraz, jutro i jeszcze długo. Uwielbiam słuchać marzeń o wspólnym domu, mieszkaniu, rodzinie, przyszłości. Wiem, że mogę na Niego zawsze liczyć, jest zawsze obecny, nawet kiedy Go przy mnie nie ma. Mogę mu ufać, bezgranicznie, bo wiem że mnie nie zawiedzie. Wiem, że moje życie zaczyna się z Nim, a bez Niego na pewno się skończy. Dziś już wiem, że nie potrafiłabym żyć bez Niego, jest mi potrzebny, jak tlen. Tęsknię za Nim każdego dnia, choć wiem, że niedługo po przebudzeniu Go zobaczę. Jest nieodłączną częścią mojego życia. Czasem mam wrażenie, że moje uczucia w porównaniu do Jego są małym pyłkiem. Mam wrażenie, że jeszcze nie potrafię kochać Go, tak jak On mnie. Codziennie uczę się kochać bardziej. To dopiero początek, a mam wrażenie jakby to miało trwać wieczność. Kocham Go z całych sił. Czy można kochać tam mocno, że aż boli? Można. Jesteśmy młodzi, jednak kocham Go odpowiedzialnie.  Cieszę się z każdego dnia przy Nim. Nie wyobrażam sobie żeby Go mogło zabraknąć. Daje mi radość z życia, uśmiech i szczęście. On sam jest szczęściem, moim własnym szczęściem.

osxp7bayz8y

Usiądź, ptaki na dobre się rozśpiewały, po co dziś pośpiech? Zwolnij na chwilę, niech Ci leniwie biegnie dzień cały…

Kiedy się wzniesiesz wysoko, I spotkasz dawne marzenia, Mów o miłości obłokom, Weź chwilę, która sny zmienia… Kiedy już będziesz daleko, Utulisz serce stęsknione, Łza błyśnie znów pod powieką, Rozbudzi nadziei płomień. Kiedy już będziesz szczęśliwa, Podziel się chwilą radości, Gdy sen już będzie prawdziwy, Nie zburzy już nic miłości

0_7af60_543e4268_XL

Mądrość życia,to wiedzieć co ważne, a wybierać najważniejsze, cieszyć się małym, bo większego może nie być, widzieć dobro, bo ono rośnie w oczach, żyć prawdziwie, bo życie to wiedzieć, widzieć i wybierać. Otaczaj się ludźmi, dzięki którym czujesz, że żyjesz. Jeśli na czymś Ci zależy, nie patrz, czy inni to akceptują. Pamiętaj, że życie to Twoja historia. Spraw, by była piękna. DNIA PEŁNEGO RADOŚCI TOBIE ŻYCZĘ

Miłego dnia dla ciebie

Zerwana róża W ogrodzie marzeń Księżyc tańczący Razem z gwiazdami. Tęczowa droga Niech Cię prowadzi Ptak niech zaśpiewa Ci serenadę.. Niech słowa nigdy Nie tracą treści Uśmiech niech zawsze Będzie uśmiechem Miłość – miłością Przyjaźń – przyjaźnią A Ty bądź zawsze Szczęśliwym człowiekiem.

0_7a627_5ec83a1f_XL