Noc przed Tobą drzwi uchyla W senne wiedzie Cię marzenia Przy jej boku dobrze Ci Nie odczuwasz już znużenia. Ona nowych sił Ci doda Zanim ranek wstanie znów Zanim wrócisz z Tej podróży.

Ta kołysanka jest tylko dla Ciebie,tylko dla Ciebie śpiewam dziś ją.Jej echo biegnie sennie po nocnym niebie,dźwięczy w ciszy jak srebrny dzwon.Ta kołysanka jest tylko dla Ciebie,tylko dla Ciebie śpiewam ją dziś.Melodia zaraz do snu Cię ukołysze i przyniesie Ci słodkie sny.Śpij… Śpij…

tumblr_mwyyggmI011rcnsvjo1_500

MIŁYCH KOLOROWYCH SNÓW ŻYCZĘ

A gdy już promienie słońca zbledną I kiedy widać, że w okół ciemno, Kiedy mrok nocy Ciebie otoczy, To otwórz serce i zamknij oczy. Zobaczysz kwiatek w zielonej trawie. Zobaczysz pisklę, co lata prawie. Zobaczysz rzeki góry i lasy I ujrzysz przekrój przez wszystkie czasy Czas, który miłość w sobie zawiera, Czas, kiedy żywy nagle umiera, Czas, kiedy szczęście jest bardzo blisko I śmiech, i smutek, zawiść i wszystko A gdy przeżyjesz, co przeżyć miałeś, Gdy się zdarzyło, czego nie chciałeś, I kiedy skończy się wreszcie dzień, Odpływasz w błogi, kojący sen…

1729ba78bf7878ec9ef4e058ea05849e_th2.gif

…Nawet jeśli niebo zmęczyło się błękitem, nigdy nie gaś „Światełka Nadziei” …niech Cię otula bezmiar radości, entuzjazmu i serdeczności !!!

✻ Gdy zechcesz nas odnaleźć, Nie szukaj nas wśród ludzi… Szukaj na końcu świata, Być może w kroplach burzy.. W zapachu polnych kwiatów, W promykach letniego słońca… W tych miejscach nas odnajdziesz Być może nie do końca… . ✻Pięknej nocki życzę…♥

78912405585623159121

Pięknych chwil życzę… niech płyną łagodnym wiatrem ciepło w sercu pozostawiając.

Dotknij mnie uśmiechem dzielą nas rzeki twoja i moja ale połączą się w jedną by opływać urokiem zawieszonych drzew wierzby się zbudziły. Powracają nadbrzeżne wyznania otulone zapachem ciała I jest w tym nasz udział a głód rozsadza ciekawość rozsuniesz uda na trawie zaśpiewa tam życie kiedy będę nad tobą pieścił twoje piersi. Przytul mnie na zakręcie Tylko niebo nad nami i przelatujące ptaki połączą się dwie rzeki ty i ja jakby jedna całość a potem to już istne szaleńcze nurty w jedno wspólnego ciała

images

Cisza

Spokojna jestem w ciszy. – Nie chcę myśleć więcej- co mną jest gdzieś odeszło w jakimś tajnym celu -Patrzę w ogród zamkowy na róż sto tysięcy marząc o przeto włosym mych wdzięków minstrelu.Staję cicho wśród bytu. – Próżnię mam za czołem w woni ziela usypia się krwi mojej tętno…Bez czucie w szarej płachcie za królewskim stołem siadło – i będę dzisiaj nieżywą i piękną. -Lecz znam czary i wróci wśród serca uderzeń dusza moja namiętna jako skrzypek blady -królowa burz wiosennych i bolesnych wierzeń Niechaj mi zajrzy w oczy książę mej ballady…

0_c357a_2c0d7bbd_XL

˜❤️˜Słowa potrafią wiele udźwignąć,By innych wspomóc, albo przekonać,Ale i one czasem nie mogą,Wszystkiego unieść na swych ramionach.˜❤️˜

Czy pozwolisz mi siebie kochać… chociaż tak malutko, cichutko? Nikt nie będzie o tym wiedział, Nawet księżyc nie zauważy mnie, gdy będę kochać cię… Może tylko wiatr dosłyszy bicie mego serca. Może wiatr przyniesie ci mój szept cichy… skromny… Szept, w którym będzie zawarte wszystko to, co zawiera moje serce… Tylko ty nic nie wiesz… nic nie czujesz… A chciałam przecież tylko… żebyś spojrzał na mnie… i uśmiechnął się tylko.. Przez chwilę czułem ciepło, które promieniało od ciebie…

¤ۣۜ๘●¤ۣۜ๘♥●¤ۣۜ๘♥●¤ۣۜ๘●¤ۣۜ๘♥●¤ۣۜ๘♥● ¤ۣۜ๘♥●¤ۣۜ๘♥●¤ۣۜ๘●

Uśmiechnij się.Do mnie do siebie,i do całego świata!

drewniane-serca-roze-walentynki

Samych pozytywnych myśli życzę na dzisiejszy wieczór. Serduchem pozdrawiam

W człowieku – jest serce, a w nim ukryte – dobro i radość.Serce jest jedno i wielkie tam się rodzi wszystko co piękne. Wszak zawsze jest nadzieja, że kto szuka ten znajdzie, to za czym tęskni i czego pragnie najbardziej. Skarbem jest mądrość człowieka i serce dobre i czyste, ta miłość co zapłaty nie czeka i życie jak kryształ przejrzyste.

showboat-cocktail-gif-animated

coollogo_com-31472648

Nie bój się jutra, niech jutro obawia się ciebie

Nigdy nie daj sobie wmówić, że nie warto! Zawsze jest warto.. Jeśli coś chcesz osiągnąć to musisz o to walczyć. Bez walki niczego nie osiągniesz. Pamiętaj, że to Twoje życie i Twój wybór. Jeśli nie będziesz robił tego co kochasz to nigdy nie będziesz szczęśliwy.. To działa tak jak bycie z kimś.. Jeśli jesteś z kimś kogo kochasz to jesteś szczęśliwy a jeśli nie to nie jesteś szczęśliwy. Pamiętaj, że życie mamy tylko jedno..

img_0394

Trzeba być szczęśliwym z samą sobą i odnajdować radość w tym co jest. Nie zgadzać się na pół środki i nie brać byle czego, byle kogo, byle było.

Nie patrz na to co powiedzą inni. Przecież to Twoje życie. Ty i tylko Ty masz prawo do wyboru tego co kochasz i co chcesz robić. Nie słuchaj innych walcz o to czego pragniesz! Pamiętaj masz tylko jedno życie. Wykorzystaj je dobrze. Nie powtórzysz już nigdy niczego więc żyj chwilą. Nie przejmuj się niczym. Zawsze są jakieś wzloty i upadki. Najważniejsze jest to abyś pamiętał, że po każdej burzy wyjdzie słońce. Pamiętaj, że ważne są dni których jeszcze nie znamy. Nie przejmuj się przeszłością. Myśl o przyszłości!

7102212SP5CNccS

5yio1yuyjsk

Doczekać się lata

Lato pachnie wakacjami, a wakacje akacjami, świeżą trawą i kwiatkami z kolorowych łąk. Smak wakacji, to smak lata, słodkie lody, kwaśne jabłka, malinowo – jagodowy wakacyjny luz. Słońcem pachnie las i woda, każdy dzień jest jak przygoda, wstać o świcie to nie problem gdy wakacje są. Najpiękniejszy smak i zapach, smak wakacji, zapach lata, to wspomnienie i pamiątka na ponure dni .

a1a005e3

 

Człowiek się uczy na błędach???

Słyszałam wiele takich tekstów przez całe życie typu: -Człowiek się uczy na błędach. -Co nie zabije to wzmocni. -Podróże kształcą. To wszystko nieprawda. Nie podpisałabym się pod tym i moim dzieciom bym tego nie powiedziała.  Znam ludzi, którzy potrafią 10 lat walić głową w ścianę. I ciągle są zdziwieni, że ich głowa boli a ściana stoi. Także człowiek się uczy na błędach wtedy kiedy wie, że je popełnia. Podróże kształcą? Tak, ale tylko wykształconych ludzi. Ludzie jadą do Egiptu, stoją pod piramidami i mówią: Patrz jaka niska, wyższa się wydawała.  I to jest koniec refleksji na temat 3 tysięcy lat historii. Jadą do Meksyku i na pytanie ‚Jak było?’ mówią: Meksyk jak Meksyk ciepło było. […] No i co nie zabije to wzmocni, to nieprawda. Co nie zabije to, nie zabije, wcale nie musi wzmacniać. Potrafi sponiewierać i zostać na całe życie.

je1iruzesys