Wszystkie marzenia mają w sobie ziarno prawdy, a geniusz polega na poznawaniu marzeń, których można wydobyć te ziarna

Między ustami a brzegiem pucharu , Niewypowiedziane pozostają myśli .. I gdzieś na dnie duszy – ciągle tam trwają , Aby po latach na jawie się przyśnić .. Między miłością i rozsądkiem , Sprzeczności przelewa się wielka fala . Lecz ten kto kocha – nigdy nie wątpi ! I to mu zawsze przetrwać pozwala .. Między przetrwaniem a nadzieją , Czasami dużo czasu upłynie I różne w tym czasie rzeczy się dzieją Szanujmy miłość – bo życie szybko minie .. Między życiem a światem fantazji Jest most budowany pragnień marzeniami .. Wsparty na filarze własnej wyobraźni Droga do miłości – którą w sercu mamy .. Między brzegiem morza a samotną wyspą , Co na krańcu świata – gdzieś szczęśliwa leży .. Krąży statek widmo i, niewiadoma przyszłość ! Czy wyspę znajdziemy ? – od nas to zależy .. ❤️ ❖ ❤️ Wszystkie marzenia mają w sobie ziarno prawdy, a geniusz polega na poznawaniu marzeń, których można wydobyć te ziarna.

34289840754562893390

3781806709

Życzę Ci wieczorku miłego , pełnego ciepła a nocą podróży przez krainę marzeń i snów.

Między ustami a brzegiem pucharu ,Niewypowiedziane pozostają myśli ..I gdzieś na dnie duszy – ciągle tam trwają ,Aby po latach na jawie się przyśnić ..Między miłością i rozsądkiem ,Sprzeczności przelewa się wielka fala .Lecz ten kto kocha – nigdy nie wątpi !I to mu zawsze przetrwać pozwala ..Między przetrwaniem a nadzieją ,Czasami dużo czasu upłynie I różne w tym czasie rzeczy się dzieją Szanujmy miłość – bo życie szybko minie ..Między życiem a światem fantazji Jest most budowany pragnień marzeniami ..Wsparty na filarze własnej wyobraźni Droga do miłości – którą w sercu mamy ..Między brzegiem morza a samotną wyspą ,Co na krańcu świata – gdzieś szczęśliwa leży ..Krąży statek widmo i, niewiadoma przyszłość !Czy wyspę znajdziemy ? – od nas to zależy ..

7fa8d8c1c714.403x524

Kobiety też kłamią.

Kobiety uważane są i uchodzą za mistrzynie kłamstwa. Jest w tym sporo prawdy, ponad 80 proc. kobiet przyznaje, że zdarza się im dość często kłamać partnerowi lub przynajmniej nie mówić całej prawdy. Tymczasem prawda jest taka, że faceci też często oszukują – czasem nieświadomie, a czasem wcale nie dlatego, że coś zmalowali! Oto przykłady: *Zostałem dłużej w pracy. Facet mówi tak przede wszystkim dlatego, że chce uniknąć awantury kobiecych podejrzeń. Faceci dobrze wiedzą, że kobiety są zazdrosne, i gdyby przyznali, że byli na piwie z kolegą, to kobieta najprawdopodobniej zaraz zaczęłaby się zastanawiać, czy aby nie z koleżanką? A tak, masz spokój. I jeszcze jedna ważna rzecz, w większości przypadków faceci naprawdę chodzą na piwo z kolegami! Brakuje im męskiego towarzystwa, nie damskiego! Kobieta powinna okazać trochę zaufania. *Bardzo mi się to podoba. Bez względu na to, czy dałeś jej nową bluzkę czy np. jakiś gadżet AGD, który kupiłeś jej w prezencie, ona jest zachwycona. Ty się cieszysz i wszystko jest w porządku. I niech ci nie przyjdzie do głowy dopytywać się: „Ale naprawdę tak uważasz? Podoba ci się ta bluzeczka? Czy ta patelnia nie jest zbyt mała?”. Mów to, czego ona od ciebie oczekuje. Kłamstwo? Pewnie tak, ale przyjmij je za dobrą monetę. *Nie interesują mnie inne kobiety. To absolutnie wierutne kłamstwo! Każdy mężczyzna bez względu na wiek, status społeczny i wykonywany zawód interesuje się kobietami. To jeden z najsilniejszych instynktów i nie da się tego zmienić. Zresztą po co? Czy fakt, że obejrzysz się na ulicy za długonogą blondyną, tak ją boli? Przecież wybrałeś ją, a że jesteś wzrokowcem, to lubisz popatrzeć! Twoja kobieta też potrafi oglądać przez godzinę suknie balowe, chociaż dobrze wie, że żadnej nie kupi. I nawet nie ma takiego zamiaru. Po prostu cieszysz oczy ładnym widokiem! Dlatego kiedy mówisz: „nie interesują mnie inne kobiety”, to oczywiście kłamiesz, ale robisz to dla dobra waszego związku. I twoja kobieta najlepiej zrobi, jak będzie udawać, że wierzy w to co jej mówisz. Są oczywiście sytuacje, kiedy prawda jest korzystnym i jedynym sensownym rozwiązaniem, ale w drobnych sprawach lepiej być dyplomatą i ukryć pewne fakty. Dzięki temu unikniemy awantury albo ciągnących się miesiącami podejrzeń. W końcu nasza miłość jest tego warta!

Autor:samotnywsieci

0b6e9887a5(1)

Taki żart zrobił sobie wieczór… zapalił świeczki, nalał dobrego wina, w poezji i muzyce utopił smutki, zapalił kominek i ukołysał, po co wieczorze? taki ładny wieczór…

mbbm08p3vr2

Na skraju nocy gdzie księżyc tak pięknie srebrzy się, gdzie każdy smutek dnia swój koniec ma. Wśród gwiazd co na niebie migocą tam dla ciebie przychodzi sen miły w marzenia ubrany, taki uroczy i czasem zakochany. Przepełniony myślami, co w głowie nam powstały i obraz uroczy we śnie nam dały. Więc zanim cię ogarnie da upust wyobraźni, uśmiechnij sercem się bo ono właśnie wie co w śnie zobaczyć chce… WSPANIAŁEGO WIECZORKU..

Zobacz już Wieczór ! Mrok jest na dworze,myślę co teraz Ty robisz o tej porze,?

DO DOMU.

Tam jest wszystko piękniejsze. I obłoki, i wiersze, i tak rzeka, gdy płynie, nawet w letnim poranku białe chmurki rumianków na polanie pod lasem. A wieczorem – wieczorem gwiazda błyska nad borem, czas muzyki nastaje. Skrzypiec dotknąć wystarczy: wyjdzie księżyc, zatańczy, dobry pasterz słowików. Zostawiłem pod płotem siedemnaście stokrotek; muszę sprawdzić, czy kwitną. Drobne kwiaty przy domu niepotrzebne nikomu, ale radość z nich pszczołom. Ten wiersz daję ci w ręce i nie pytaj mnie więcej, po co wracam do domu.

POZDRAWIAM SERDECZNIE.

ab696b4e93204d2b37b3a4b4d3cce2b7

Jak rzucić kobietę

1. Nie, wcale nie żałuję, że cię poznałem.
2. Proszę cię, nie płacz i tak wyglądasz jak siedem nieszczęść.
3. Moja mama uważa, że nasze rozstanie wreszcie uczyni ze mnie prawdziwego mężczyznę.
4. To, że masz krzywe nogi wcale mi nie przeszkadza. Ostatnio zauważyłem, że zaczęłaś zezować!
5. Moi koledzy mówią, że więcej seksu od ciebie ma moja ciotka.
6. Z pewnością pójdę do nieba. Seks z tobą to piekło!
7. A jeśli chodzi o te 100 zł, które ci przed rokiem pożyczyłem, to możesz mi oddać tylko 50.
8. Cóż, nie jesteś co rok młodsza.
9. Wolę kreskówki z „Bolkiem i Lolkiem” niż kochać się z tobą.
10. Pewnie, że ciebie nie zdradzałem. Jaka baba zechce faceta, który ma taką kobietę?!
11. Czy mogłabyś oddać prezenty, które ci dałem?
12. To drobiazg, ale powinnaś depilować nogi.
13. Mój szef mówi, że jak na jego gust, jesteś ciut za gruba.
14. Jedz więcej ciastek i czekolady, podobno to wręcz fantastycznie poprawia humor.
15. Daj spokój, zawsze przecież mówiłaś, że zależy ci tylko na moim szczęściu!
16. Czy ktoś już ci mówił, że strasznie chrapiesz?
17. Ten nowy, drogi płaszcz marszczy ci się na biodrach.
18. Lepiej rozumiem się z moim psem.
19. Z pewnością zostaniemy przyjaciółmi. Będziemy się widywać z okazji świąt. Nikt jak ty nie umie pastować podłóg!
20. Zanim wyjdziesz, daj mi telefon do twej najlepszej przyjaciółki.
21. I nie trzaskaj drzwiami, jak będziesz wychodziła, Nie chcę denerwować tej seksownej sąsiadki z mieszkania obok.
22. Viagrę możesz wziąć, nie będzie mi już potrzebna.
23. A wiesz, że moi kumple zakładali się, jak długo to potrwa.
24. Oczywiście, że jest ktoś inny! Był zresztą od lat.
25. Tak, jest lepsza w łóżku. W końcu to nie takie trudne.
26. Po twoich zupach zawsze bolał mnie brzuch.
27. Tak, musimy się rozstać, jutro się żenię.
28. Prawdę mówiąc, nigdy mi aż tak bardzo nie zależało.
29. Mój problem polega na tym, że kochają mnie dwie kobiety.
30. Mamusia z tego powodu już dawno ze mną nie rozmawia.

lmnlbxqgnbm

Jeśli nie umiesz żegnać się z kobietą jak poeta, nie mów więcej niż naprawdę trzeba. Oto lista zwrotów, których nigdy nie wolno powiedzieć kobiecie na „do widzenia”

autor: samotnywsieci

Koniec miłości, zerwanie związku

Zakończenie związku rzadko jest szybkie i bezbolesne. Im dłużej trwałeś w związku, tym trudniej Ci podjąć decyzję o rozstaniu. Może dlatego, że wiele z nas słowa pożegnania odbiera jako przyznanie się do porażki. Bo skoro dawniej było tak dobrze, coś musiało to zniszczyć – może to Twoja wina? Może Twojej partnerki? A może są to wasze wspólne zaniedbania? Masz świadomość, że wszystkie związki przechodzą złe chwile. Zastanawiasz się, czy fundament związku jest dość mocny i czy warto walczyć. No i najważniejsze – czy po tym rozstaniu będziesz zawsze tej decyzji żałował. Strach przed tym co nastąpi opóźnia zerwanie. Zdajesz sobie sprawę, że Twój związek jest już „martwy” i powinniście się rozstać, ale obawiasz się samotności. Dręczy Cię myśl czy znajdziesz kogoś innego. Te i wiele innych pytań i obaw pojawia się w umyśle każdego, kto uważa, że jego związek wkrótce się rozpadnie.Najprawdopodobniej macie za sobą serię sprzeczek, które nie wyjaśniły problemów tak łatwo i wyczerpująco, jak to bywało w przeszłości. Uświadamiacie sobie, że przestaliście omawiać sprawy istotne. Wasze rozmowy są ostrożne i kąśliwe. A i życie seksualne jest doskonałym miernikiem stanu rzeczy. Seks zmienia swój charakter – staje się bardziej agresywny, mniej czuły lub całkowicie z niego rezygnujecie. Nie ma jednego powodu, dla którego związki po pewnym czasie się rozpadają. Bywa, że partnerzy są po prostu niedopasowani – lubią się, kochają, ale nie odpowiadają sobie – rozsądek mówi im, że nie mogą być zawsze razem. Decyzja o rozstaniu prawie zawsze pogrąża któregoś z partnerów. Rzadko oboje, bez żalu, godzą się na rozpad związku. Emocjonalny skutek separacji to uraz bliski uczuciu żałoby po zmarłym.  Ale zawsze możesz liczyć na pomoc przyjaciół i rodziny, którzy pomogą Ci przejść przez najgorsze, pierwsze dni. A może jest jeszcze szansa na uratowanie miłości? Szczera rozmowa jeśli nie pomoże, to chociaż pozwoli wam zrozumieć co wpłynęło na decyzję o rozstaniu. Jakikolwiek będzie finał, najważniejsze jest, jak będzie przebiegał. Wiem, że sztuką jest rozstać się w przyjaznej atmosferze, bez nienawiści, złości i łez. Ale rozum musi wziąć górę nad uczuciem. Po co na koniec pozostawiać niemiłe wspomnienia? A na pocieszenie powiem, że rozstanie oznacza jedynie koniec tego związku i nie traktuj tego jako niepowodzenie. Kiedy już ból minie, przed Tobą życie stanie otworem, stwierdzisz jak wiele jeszcze nie widziałeś i nie zrobiłeś. Teraz może zacząć zdobywać świat od nowa. ********A może gdzieś czeka Twoja prawdziwa MIŁOŚĆ?!

57571113890740333880

Zerwanie jest trudne, ale bywa, że nadchodzi koniec. Kiedy Twój związek przechodzi kryzys, musisz zdecydować, co robić.

Każdy z nas o czymś marzy, w głębi duszy szczęścia chce. By się zjawiał nam na twarzy, uśmiech co radością jest.

Boże, dałeś mi życie, Dałeś mi oczy bym patrzył na Twój świat, Dałeś mi dłonie bym go czuła całą sobą, Otrzymałam również serce by kochać, Starałam się żyć jak najlepiej, Coraz to bardziej osiągając swoje cele, Idąc wyżej uczyłam się tego co jest koło mnie, Co dzień przecierałam oczy i widziałam Twoje dzieło, Starałam się brać godnie to co mi przynosiłeś o świcie, Kilka razy moje serce zabijało mocniej, Lecz to były tylko chwilowe uniesienia, Aż pewnego mroźnego zimowego dnia, Obdarowałeś mnie fajnym facetem, Samoistnie robiłam rzeczy których nigdy bym nie zrobiła, Chciało mi się tańczyć, śpiewać, żyć… Lecz nadszedł dzień gdy odebrałeś mi to, Teraz tylko łza tańczy mi na policzku, Potrafię pisać teraz tylko smutne wiersze, Żyć, żyć mi już się nie chce, Było tak pięknie, czułam niebiański smak miłości, A teraz gorycz i nienawiść od całego świata, Straciłam wiarę, nadzieje, miłość, Tak jak dałeś mi szczęście, tak je odebrałeś, Wiec proszę Cię Odbierz mi i życie które ofiarowałeś, Ponieważ już nie chcę żyć, jeżeli nie mogę Nie mogę na niego spojrzeć, przytulić, pocałować, Nie potrafię mieć go tylko w myślach, Pragnę go czuć przy mnie, kochać go i szanować, Być podporą, powodem jego uśmiechu, Łzą szczęścia i nutką nadziei, Odebrałeś mi to więc i odbierz życie, Nie widzę sensu po co miałabym je zatrzymać, Gdy tego co kocham, nie mam już.

fototapeta_witkacy

Piękno koloru naszych myśli, zależy od tego co, w swym sercu mamy.. Ze wszystkich uśmiechów na świecie, ten zrodzony z serca jest największy i ten uśmiech mam dla Ciebie.. Przyjmij go ode mnie…

Bo gdzieś głęboko, na serca dnie, Ukryłaś się kiedyś na zawsze, I choć jak ptak do lotu wciąż rwiesz, W snach słyszysz jak dusza ma płacze. Trudno się wymknąć, by zmienić los. Odszukać marzenia znieść smutki . Ciepłe spojrzenie i czuły głos, W pamięci nie łatwo jest ukryć. Tak się uśmiechasz i tylko łza Gorąca wypływa powoli, Stęsknione serce tak będzie łkać, Zapomnieć nie zdoła, gdy boli. W kąciku ukryty usłysz mój szept, Przez chwilę niech śmieją się oczy, I może łatwiej będzie ból znieść, Gdy los kiedyś serca połączy.

81c054ee09f50fb6979dda535e3ed0f2_th2.gif