Śpij spokojnie, śnij kolorowo, niech dobre Anioły czuwają nad Tobą.

Szukam szczęścia w uśmiechu Na gwarnej ulicy, w letnim krajobrazie Szczęścia nie odnajdzie się W krainie iluzorycznych wrażeń Szczęście jest jak promyk słońca Odbijający się blaskiem na twarzy I bezpiecznym ciepłem w sercu O którym każdy z nas marzy Tkliwie leczy myśli goryczą zatrute I skraca do minimum naszą pokutę Szczęśliwa  miłość jest piękna Ale wciąż w bajkach zaklęta Trzeba cieszyć się tym co mamy Żyć czasem który często nie doceniamy Mam nadzieję że doczekam takiej chwili Kiedy wspólnie szczęście będziemy ze sobą dzielili Chcę z ufnością patrzeć w przyszłość Szczególnie tę za życiowym zakrętem Aby lata które mi pozostały Były klamrą szczęścia zapięte …Ja jestem książką którą czytasz ,Ty moim zeszytem w którym piszę…

85217131423723785381

Z (57)

Dodaj komentarz