Radość jest sercem duszy, oświetla tego kto ją ma, i ogrzewa wszystkich, na których padają jego promienie… Śmiech jest jak sól, życie bez niego nie smakuje.

Dziś do Twej poduszki sny przecudne włożę,obok na stoliczku różyczkę położę.Gwiazdkom każę błyszczeć dziś tylko dla Ciebie,nawet księżyc będzie na pochmurnym niebie.Zamówię Aniołka,tego co bajki opowiada,utulę i pocałuję,bo tak wypada.A gdy już oczka senne zamkniesz,to będzie Ci jak w niebie bo ja to wszystko załatwiłam dla Ciebie.

oie_tfWYZvWaOfRN

Pozdrawiam Cię cieplutko Uśmiechu na ustach i ciepła w sercu na miły wieczór życzę… Przytulam ciepłymi myślami

Czasami dostajemy coś za nic taki prezent od losu, czyjeś serce dobre bez granic, czyjąś dłoń ciepłą w dni mrozu. I słowa co głaszczą przytulą swym ciepłem o miłym dotyku, jak delikatnym szalem otulą i kołyszą jak woda w strumyku.  Ale czy potrafimy z ufnością te dary losu przyjmować ? tak mało w dobro wierzymy, tak pełna nieufności jest głowa. I serce zamknięte na miłość za murem cynizmu schowane, bo rany są ciągle świeże przez kogoś innego zadane. Ja wierzę w prezenty od losu choć nie raz się pomyliłam, przyjmując dar pełen ciosów jak dobry dar przytuliłam.  I choć te dary od losu nie raz gorzko zawodzą, to pośród tych fałszywych prawdziwe PERŁY przychodzą … ???

00silencelikewater

 Rób to… Co Cię uszczęśliwia Bądź z kimś…Kto sprawia, że się uśmiechasz Śmiej się tyle… Ile oddychasz I kochaj tak długo… Jak żyjesz

3-caluje-usta-Pink-GirlJest na świecie coś pięknego gdy prawdziwe – wiecznie trwa to uczucie jest przyjaźni kto ją ma , ten radość zna. Gdy przyjaciel jest od serca nie ma żadnych trudnych zadań on pomoże i doradzi znajdzie wyjście, porozmawia.Tak niewiele. Tylko małą cząstkę, tylko tak niewiele, tylko jeden uśmiech, jedno słowo miłe, a serce obudzi, oddali samotność, pozwoli uwierzyć, że nadal się żyje. Choć jedną sekundę z zakamarków myśli, tę nieopowiedzianą, tę tłumioną skrycie, podarować komuś bezinteresownie. ona daje wiarę, że nadal trwa życie. Tak niewiele trzeba, a jakaż to siła, co łkające serce zatopi w miłości, tylko jedno słowo, tylko cień uśmiechu ubogaci życie muśnięciem radości. Tak niewiele trzeba.

655959c023af7a1

dziękujęAL (67)

Każda życzliwie wyciągnięta ręka, uśmiech na twarzy, drobny gest wdzięczności, to przecież tak mało, a tak wiele znaczy w szarej codzienności…

Kiedy jestem smutna i moja dusza się meczy ,kiedy problemy narastają i moje serce płonie .Czekam na Ciebie w ciszy . Aż przyjdziesz i połączysz się z moją dusza . Sprawisz że się wznoszę , więc mogę zdobywać góry .Sprawiasz że się wznoszę ,mogę chodzić po wzburzonych morzach .Jestem silna ,gdy opieram się na twych ramionach ,. Sprawiasz że jestem silniejsza niż mogę być .

01134668290722079287

*˜❤️˜Wspaniałego wieczoru samych miłych chwil.. Ciepełka…. Dużo radości i uśmiechów…. *˜❤️˜

•°*”˜ Bo życie… to nie wiersz… Pełen pięknych słów, wypowiedzianych jednym tchem… Życie to proza… historia… Dzień po dniu… zapisywana wciąż od nowa… To wojna uczuć… Walka z sumieniem… To byt i istnienie… a Człowiek, to istota… która żyje dzięki… Miłości i Nadziei…

˜”*°•ڰۣڿ♥ڰۣڿ•°*”˜ ˜”*°•ڰۣڿ♥ڰۣڿ•°*”˜

Nie możemy zatrzymać żadnego dnia, ale możemy go nie stracić…

˜”*°•ڰۣڿ♥ڰۣڿ•°*”˜ ˜”*°

17139841447662926512

Słoneczko niech Ci świeci, buzia niech się śmieje, oczka radują, a dusza śpiewa

Miłość jest jak kaktus. Dojrzewa jak ta roślina, rośnie, w przypadku kaktusa z owocem, rodzi piękne kwiaty, które po czasie zanikają. Tak samo jest z tymi radosnymi chwilami.. Trwają, ale nie wiecznie… Miłość to miłość, miłość to uczucie dwojga ludzi… Kiedy chcesz jej zbyt wiele, chcesz przysunąć się jeszcze bliżej niż jesteś, ukłujesz się. Możesz się rozczarować. Więc z kaktusa tego należy się chyba cieszyć na tak krótką odległość, jaka najkrótsza jest tylko możliwa… Lepiej nie przesadzać. Przesadziłam?

oie_BDgPVQcRlSS6

Być mądrym życiowo, to znaczy czynić taki wybór celów, aby nie utraciły one swej wartości, z chwilą, gdy zostały osiągnięte…

Podaruję Ci radości kwiat..by uśmiechał się ku Tobie świat..Podaruję Ci kwiat szczęścia..by swym blaskiem Cię otaczał..i anielski zapach swój roztaczał..Podaruję Ci kwiat radości..by wesoło Tobie było aby..całe Twe życie w aurze beztroski..w pięknych dzionkach Ci płynęło..Podaruję Ci Kwiat Przyjaźni..aby co dzień dla Ciebie zakwitał..i swym zapachem Cię witał.By ten kwiat został po wieki przy Tobie i nie dał nam nigdy.. zapomnieć o sobie

89191850614873484463

Radośnie, radośniej, najradośniej Żyj jak tylko potrafisz, A prosto, prościej, najprościej Do szczęścia trafisz…

47251450021995971693Czymże jest moment? Przelotną chwilą? Myślą? Wspomnieniem? Wiatrem? Godziną?gfvu Czymże jest szczęście? Uśmiechem na twarzy? Nadzieją? Wiarą? Spełnieniem marzeń? Czymkolwiek to jest i czymkolwiek będzie… Szczęście jest wszędzie…w każdym momencie.Uśmiech słońca,zapach sosen ja do Ciebie dzisiaj niosę.Nutki ciepła pod palcami rozszeptane marzeniami co pochylą się lekkością światłem pięknem życzliwością