PRZYJACIELU TY MÓJ DROGI

Dziś chce podziękować Ci,za to ze o mnie pamiętasz,wiesz gdzie mego domu drzwi.Chociaż jesteś gdzieś daleko i zmartwienia swoje masz,jednak mówisz mi „Dzień Dobry”rozjaśniając moja twarz.I choć może w Twoim oku tez się kreci nieraz łza,ciepłym i serdecznym słowem witasz mnie każdego dnia.Chociaż Cie nie ma tutaj ze mną, uszczęśliwić  umiesz tak prostym i życzliwym gestem,to przyjaźni Twojej znak.Czasem może masz tez dzień ciężki,w którym nie brak Ci jest trosk,Ty pamiętasz jednak o mnie,ślesz mi życzeń pełen kosz.Kiedy wieczór już zapada,kiedy noc staje u drzwi,ciepło mówisz mi dobranoc i snów słodkich życzysz mi.Chce Ci dzisiaj podziękować,jednak słów brakuje mi.Powiem tylko zostań sobą,szczęście zawsze niech sprzyja Ci.

POZDRAWIAM CIEBIE SERDECZNIE.

33922723792369871065

Dodaj komentarz