Niech noc otuli Cię kołderką sennych marzeń

Podaję Ci rękę z kwiatami nadziei podlewaj je przyjaźni wdziękiem,niech się rozwiną w ceber przestrzeni ukołyszą zapachem słów wzajemnie.Podaję uśmiech miły na twarzy niech rozpędzi dni szarych chmury,by radość rozświetliła  drogę życia podczas samotnej zadumy.Podaję Ci również siłę mej wiary niech Cię wzmacnia gdy smutno i źle,człowiek człowiekowi bywa oazą,jeżeli otworzy szeroko serce swe.Więc przyjmij te dary wprost z serca i pielęgnuj bo w cenie dziś są,niech te słowa miedzy wierszami budują most między Tobą a mną.

44667564962383881863

Swoją obec­nością po­wodu­jesz, że mo­je ser­ce ♥ się uśmiecha ..

Te fiołki, co mnie nęcą, Te nie siedzą skryte w trawie – Lecz spod długiej, ciemnej rzęsy Patrzą na mnie tak ciekawie. Spod tej rzęsy, co ocienia Piękniej niźli traw zieloność, W niebieskiego mgle spojrzenia Patrzy na mnie nieskończoność.  Niezmierzona, dziwna głębia! W niej się wszystko, wszystko mieści: Wymarzone senne skarby, Czarodziejskich raj powieści. Ale na tych skarbach wróżka Położyła swe pieczęcie, Strzeże ocząt i serduszka Sen cudowny i zaklęcie. I te oczy drzemią jeszcze Otoczone tajemnicą, Choć z nich czasem błyśnie płomień Jedną, wielką błyskawicą. Spod spuszczonych skromnie powiek Widać jakby jutrznię nową… O, szczęśliwy stokroć człowiek, Kto odgadnie zaklęć słowo! Szczęsny, komu się otworzą Pełne blasku i pieszczoty! – Wędrowałbym na kraj świata, Byle znaleźć ów klucz złoty. O fiołki! lube, zdradne! Troska dręczy mnie surowa – Bo ja zginę i przepadnę, Nie znalazłszy zaklęć słowa.KWIATY W PUDEŁKU

Szczęście? Proste jak szklanka, jak czekolada albo kręte jak ścieżki serca. Gorzkie, słodkie, żywe

Szczęście? _Ani za górą ani za rzeką, ani stąd blisko, ani daleko. Mgiełką pajęczą z wiatrem nadbiegło chciałaś dosięgnąć znowu uciekło. Sprytne_ przebiegłe i nieuchwytne wielkie wspaniałe ale ukryte. Ktoś się zatrzymał pełen zachwytu a ono nie chce rozmawiać z nikim. Pachnące wrzosem konwalią, makiem, rumiankiem polnym i tatarakiem . Jesieni_ zimą, wiosną czy latem wciąż upragnione zawsze jednakie Ucieka błąka się i ukrywa chciało już zostać znów się podrywa. Jak nuta rzewna lekka i tkliwa to bardzo szczera to znów fałszywa. Miłość i przyjaźń w sobie jednoczy wiedzę o całym świecie uroczym. Dobro i piękno pokaże oczom oto jak wiele posiada mocy!. Jest śpiewem ptaków, pogodną wiosną karze odrzucić trwogę żałosną i gonić wiecznie za czymś doniosłym. Jak ma na imię?__ Szczęście po prostu___

17177889605024309480

Dobrze mi gdy kładę głowę na ramieniu marzeń Dobrze mi gdy oddech motyla rozcina bezmiar ciszy Dobrze mi gdy patrzę w oczy kwiatów. …Dobrze mi gdy…widzę Twój ślad.

Kiedy patrzę na ten świat, zagmatwany i zawiły, widzę wielu smutnych ludzi, którzy drogę zagubili. Zamiast ubrać się w egoizm i mu się prowadzić dać. Możesz zmienić czyjeś serce i nadzieje nową wlać. Świat się wtedy stanie lepszy, smutek zniknie szybko tak. Oby ludzi z dobrym sercem nigdy nam nie było brak.

490-478-d_swxhnsx

*⋟✫⋞*_Witam milutko_wieczorkiem . *⋟✫⋞*

Serce z sercem się spotkało, jedno szczerze pokochało. Drugie z kamienia chyba było, bo na wygląd patrzyło. Jedno serduszko gorące, drugie zimne jak głaz. Ból pierwszemu sprawiło, nie jeden tylko raz. Jednak to dumne serce za późno zrozumiało, że szczera miłość to nie jest tylko piękne ciało.

30069966742324979173

Ty i kwiaty na łące

Ty Twoje słowa kwiaty na łące kolorowe i pachnące Twoje oczy lśniące we mnie patrzące w szarościach mroku kochające Twoje usta ciepłe i namiętne rozkoszą całujące Twoje ręce słowa nie brzmiące po moim ciele wędrujące Włosy Twoje i me ręce w nich zanurzone Twój zapach Twój dotyk Twój gest Twoja mowa To cały Ty znajdę Cię jeśli się schowasz bo taka jest miłości droga.

oie_oie_overlay888yy

A ja pędzę już do pracy

pa

03024336575696710670

Kochanie, jesteś miłością mojego życia

Kochanie, jesteś miłością mojego życia. Moja miłość do Ciebie jest magiczna i nie ma granic. Tylko Ty potrafisz sprawić,  że czuję się przy Tobie jak księżniczka w pięknej bajce. Każdego dnia dajesz mi mnóstwo miłości, szczęścia, radości, przyjemności i sprawiasz, że na mojej twarzy pojawia się uśmiech. Jestem w Tobie tak bardzo zakochana, że poza Tobą świata nie widzę. Z każdą sekundą z każdą minutą z każdym dniem kocham Cię coraz bardziej i mocniej.  I wiedz ukochany Mój Skarbie, że bez Ciebie nie potrafię już żyć. Kocham Cię kochanie moje i zawsze kochać będę

oie_oie_overlaykkkkoio

Dzień Dobry

Imię twe słyszeć, to tak jak dzień by wstawał I mówił swoimi promieniami, że my się nawzajem kochamy… Jeszcze cię nie znałam, lecz już cię w swych marzeniach miałam… Życie człowieka różami się nie ściele, lecz kiedy zaczyna marzyć, to kocha i jest kochany… Marzenia to ideał człowieka, przychodzi ze śmiechem, odchodzi ze łzami… Udaję, że myślę, Udaję, że płaczę.. lecz czy to potrzebne powiedz (marzenie) (miłość) sam

23559157194233785957

Nie to piękne co widzą oczy, nie to co czują ręce, lecz to co serce dostrzeć potrafi, tylko to piękne… Nic więcej.

Dlaczego spoglądasz zawsze w tą drugą stronę? Dlaczego ciągle myślisz, że inni mają więcej szczęścia? Tak łatwo twierdzisz, że innym się powodzi o wiele lepiej … Ten drugi brzeg wydaje ci się zawsze piękniejszy. Może dlatego, że jest od ciebie oddalony, a ty patrzysz, jak skamieniały, zauroczony tym pięknym widokiem. Czy przyszło ci kiedyś na myśl, że na tym drugim brzegu inni także na ciebie patrzą i sądzą, że to ty masz więcej szczęścia? Oni też zauważają wyłącznie twoją lukrowaną stronę. Mniejszych i większych trosk, i kłopotów nie znają. Szczęście nie leży na drugim brzegu. Twoje szczęście znajduje się w Tobie.

5ec491a30c