Szukaj ciszy! Zagłębiaj się w jej tajemnicę. W niej Twoje serce znajdzie odpowiedzi, których rozum znaleźć nie potrafi. [P. Bosmans]

Smuga cienia mnie okrywa, gdy zmęczona dnia pośpiechem do poduszki się przytulam. Wciągam oddech za oddechem i przed przejściem do krainy, co snem jasnym w świecie słynie wydarzenia dnia przebiegam. Bilans strat i zysków czynię.Znów z przydziału utraciłam godzin kilka z tych, co moje:- dziesięć minut zmarnowałam przeglądając w szafie stroje,- osiem minut mi zajęła czcza rozmowa; tak o niczym,- pół godziny pogubiłam rozczulając się nad kiczem,- dwie godziny roztrwoniłam oglądając film nijaki i piętnaście minut zeszło na ocenie cudzych braków.Co zyskałam w dniu dzisiejszym, który przeszłość już mi kradnie?– o dzień starsza jestem znowu (w lustrze widać to dokładnie),- włosów siwych mi przybyło; a najbardziej tu na skroniach,- zmarszczek także jakby więcej, dobrze widać je na dłoniach,a na stole leży liścik na papierze w drobną kratkę małą rączką napisany:

oie_FaYIjYZYq4SA

Kochanie mam już następnego wnusia o imieniu Jakub ma dopiero dwa tygodnie.Chciałabym też jak dorośnie powiedział do mnie jak starsze wnuki że mnie kocha.Szkoda że mieszka za granicą i nie mogę go odwiedzać widziałam  tylko na zdjęciu jest śliczny

Dodaj komentarz