Jak szybko mijają chwile takie są rozpędzone. że nim obrócisz się dookoła wieczór już ciebie woła.

Droga życia Odwróć twarz do słońca A cienie zostaną za tobą Nie oglądaj się więcej Idź dalej swoją drogą Kierunek ci ktoś wyznacza Dokąd masz dalej iść Tylko z tej drogi nie zbaczaj Bo ciężko ponownie nań wejść Ta droga cię zaprowadzi Choć czasem kręta i wyboista Tą drogą Bóg cię prowadzi To sprawa oczywista Jemu zaufać trzeba Powierzyć kłopoty i troski Łatwiej ci będzie tę drogę przejść Bo to kierunek Boski z sieci

Love_You_Tedi_-_M5pU-4QR_-_normal

Niech Miłość Przyjaźń Szczęście nigdy nie omija Twojego adresu

Dzisiaj nam facebook szepcze do ucha,Co słychać tu, tam i ówdzie,Na zewnątrz wiatr, deszcz i plucha,Wdepnie się butem gdzie się nie pójdzie,W czasach nijakich Cristiano Ronaldo,Gdy złotą piłkę można wypłakać,Może naprawdę jest żyć nie warto,Tylko po lajkach wybiórczo skakać,Przyszło nam istnieć po dinozaurach,Po jednej wojnie, a po niej drugiej,Żyjemy stadnie przeważnie w parach,Choć to pozornie o wiele trudniej,Kładąc się spać spójrzmy w głąb siebie,Aby to wstając o świcie zaspani,Mogli za dnia odnaleźć na niebie,Coś co nam doda otuchy i wiary

oie_oie_overlayjj

niech Twój wieczór będzie cudowny

Tak łatwo przegapić to,co najważniejsze w życiu.Martwimy się o jutro,a bez cienia żalu przepuszczamy przez palce chwilę obecną…Chwila obecna jest zawsze najważniejsza,a człowiek na przeciw nas zawsze najbliższy i nie samotność jest zła,lecz osamotnienie…Wyjątkowa chwila to nie ta,na którą wyczekujesz długi czas…lecz taka,która przychodzi niespodziewanie i odmienia sens Twojego życia ..Niech szczęście zawsze uśmiecha się do Ciebie…

65089030568022112616

Otulę Cię kołderką, Ciepłych myśli o Tobie, Przysłonię mgiełką, W niebieskim kolorze…

Gdy gwiazdy świecą nocą otulone, gdy wiatr wieje w uśpioną stronę, gdy księżyc świeci majestatem w pełni pomyśl życzenie, a noc je spełni. Gdy oczy przymkniesz raz drugi i trzeci, senne marzenie Bóg Aniołom zleci, podążysz w krainy dalekie, nieznane, odwiedzisz miejsca dawno zapomniane. Pogrążony we śnie w dziwnych zdarzeń splotów, znajdziesz źródło wielu własnych kłopotów, skojarzysz fakty dotychczas nieznane, rozwiążesz problemy codziennością spętane. A kiedy rano słońce ważko wstanie, pochwycisz kanapkę z dżemem na śniadanie i trzymając w myślach sennych marzeń lejce, optymizm nagły napełni Twe serce Zobacz już Wieczór Mrok jest na dworze, myślę… co teraz… Ty robisz o tej porze?

45349997623775275056

NIECH DZIEŃ UPŁYNIE CAŁY W RADOŚCI

«»✽«»Promień słońca na twarz siadł, delikatnie ją popieścił,niech radosny uśmiech dnia, przeniknie szczęściem«» ✽«»Tak niewiele wszak potrzeba, by czuć w duszy troszkę nieba, dzieląc się z przyjacielem…to tak niewiele«»✽«» Wystarczy popatrzeć pogodnie, uśmiechnąć się chmurom na przekór, żeby światu całemu pokazać, ile jest słońca w każdym człowieku«»✽«» …«»✽«»

90159430

UŚMIECH SERCA ŚLĘ PEŁEN UFNOŚCI, NIECH DZIEŃ UPŁYNIE CAŁY W RADOŚCI

Czy się cieszę ,że Cię poznałam, …czy się cieszę ,że chwil miłych z Tobą doznałam? Tak to jest piękny czas , który zbliżył nas. Marzenia jak ptaki szybują po niebie , a ja cieszę się kiedy oczekuję Ciebie. Nie wiem jak długo nasza znajomość będzie trwać , wiem jedno ,że każdą chwilkę spędzoną z Tobą będę chętnie brać. Istniejesz jesteś, a czy będziesz , to nam pokaże czas. Może uchroni w przyszłości od zapomnienia nas. Cieszmy się każdą przeżytą chwilką razem, , dbajmy o ten czas, bo zmyją się Twoje ślady, kiedy już nie będzie razem nas. Pozostaną więc wtedy w naszej pamięci te piękne dni. A Ty wyślesz , tylko czasami miłe słowa mi.

love_-_M5pU-4QE_-_normal

Tak z tym czasem bywa że ucieka ciągle nam z każdym dniem odpływa godzin wiele których żal

Czasami nasze życie jest już równo poukładane, a tu niespodziewanie zjawiasz się Ty… WIELKA MILOŚĆ MA. Kto cię zrozumie, oraz tak się zastanawiam co ona mi da. Czasami radość , a czasami smutek i łzy. Jaka ona będzie nie wiem ja i nie wiesz Ty. Lepiej pójdę daleko ponad rzeką. Tam cichutko szumi gaj, na gałęzi pięknie śpiewa ptak, a ja wszystko właśnie znów równiutko poukładam i powiem sobie tak. Nie będę szukać już drogi do Ciebie, rozmyła się, rozsypała się , jak gwiazdki na niebie. Nie ma już obrazu Twego, nie ma Twoich oczy, nie ma Ciebie tego który kiedyś tak mnie zauroczył. Tak będzie lepiej , rozsądniej i będzie cicho, chociaż wyszeptane przez Ciebie kiedyś słowa ciągle przywołuje jakieś licho. Więc niech cisza trwa i trwa, a Wielka Miłość odeszła ma. Może jednak zdarzy się wielki cud, miłość wróci, a wraz z nią męski ród.

0_729cb_19d17c21_XL.jpg

❤️ WITAM CIEPLUTKO ♥❤️♥

Przychodzi taki czas kiedy nie ma już nas. Ucichł twój głos, ucichły także cicho szeptane słowa twoje. Zamilkły także i usta moje. Czy mi smutno czy mi Ciebie jest brak, powiem tak . Przecież wiadome jest że coś się zaczyna i coś się kończy i nic wiecznie nie może trwać. Ja tobie ani ty mi już nikt z nas nie może nic na wzajem sobie dać. Nic się nie zmieniło .Ptaszki nadal pięknie śpiewają, słoneczko świeci na niebie, , tylko ja czasami myślami lecę do ciebie. Jestem ciekawa tylko jednego, czy nie brakuje ci spojrzenia mojego.

I_Love_You_-_M5pU-4QM_-_normal