♡Uśmiechnij się do Mnie,tak ładnie Cię proszę.Wiesz dobrze,że Ja smutku nie znoszę. Opowiedz mi coś wesołego,bo Ja lubię się śmiać ze wszystkiego: ♡

Czasami jest tak, że człowiek traci ochotę do uśmiechu. Wtedy potrzebna jest mu rozmowa z kimś, kto ma wiele wspólnego z Tobą, podobny bagaż doświadczeń i tak samo jak Ty, chce rzucić w dal kamień życiowych porażek. Z czasem ten ktoś staje się ważniejszy, wypełnia eter samotności.. aż nagle zaczynasz czuć że tak zwyczajnie, tak po prostu i tak nagle kogoś takiego już chyba nie masz.. I nie masz bladego pojęcia jak do tego doszło.

99434339592202300080

Wszystko, co piękne nam się zdarza, nie mamy tego, mieć nie możemy, to nam się tylko zdarza. Kobiety kochają kwiaty, bo nie mogą ich długo mieć. Nawet najpiękniejsze róże kiedyś uschną.Uwielbiamy fotografie, bo to uwiecznia chwile, które tak bardzo chcemy zatrzymać. Najwięcej radości mamy dzięki ulotnym sekundom, nie dzięki permanentnym stanom. Spontaniczne weekendy obarczone trudnymi poniedziałkami tworzą najwięcej wspomnień. Jedna chwila, jeden moment, im bardziej chcesz ją mieć tym bardziej ucieka. Zacznij żyć, teraz, natychmiast, nie od jutra, nie ze względu na kogoś, nie dzięki komuś i nie dla kogoś. Dla siebie.Jestem wolnym człowiekiem. W tej chwili mogę wszystko. Ty też. Nie pozwól by strach (lub brak odwagi, jak kto woli) Tobą kierował. Nie pozwól by uciekło Ci życie…

♫ Natalia Piotrowska – To mój czas♫

Dodaj komentarz