Niech dzisiejszy dzień niesie ze sobą tylko miłe, radosne i szczęśliwe chwile…. Najcudowniej Ciebie pozdrawiam.

Witam cię sercem radosnym co stale ciągnie do wiosny. Bo przecież wciąż rozkwita, gdy ciebie tutaj spotyka. Bo jesteś tu przy mnie miły, marzenia ze snu się zbudziły. Wirują dokoła mnie, że tańczyć mi się chce. Kawka na stole paruje, wspaniałym aromatem częstuje. Pijąc ją myślę o tobie, uśmiecham się,to właśnie robię. Do ciebie tak ciepło i miło, by serce twe to poczuło. Że w chwili gdy czytasz ten wierszyk, to jesteś mi najmilejszy. Jak słonkiem rozświetlasz dzień, gdy jesteś to cieszę się. Nie ważne że gdzieś tam daleko, za lasem,górą,czy rzeką. Ważne że sercem to wiem. więc radośnie minie mi dzień. Przytulam myślami cieplutko tak delikatnie leciutko. Jesteś taki kochany choć buziak mój jeszcze zaspany leci do ciebie szybciutko by dzień ci się zaczął milutko. Pozdrawiam cieplutko i milutko

oie_oie_overlayggdfd

Wysyłam dla Ciebie uśmiech serdeczny… ciepłem serca napełniony…radosny…słoneczny… Niech piękne chwile dnia sobą daruje… niech tylko takimi,Serce Twe częstuje

Niech Twoje serce,nigdy nie rezygnuje z marzeń… Niech Twój uśmiech,..odnajdzie skarb w drugim człowieku…A oczy,niech pokażą…całemu światu…ile piękna.. .tkwi w Twojej duszy……Wiosna kwiaty rozdaje,więc otwórz okna, świat,pachnie .

poranna kawa 00

۰̮̑●̮̑۰.Właściwe ścieżki..którymi w życiu podążasz niech wyznacza Ci Twoje serce.. w podręcznym bagażu noś zawsze bukiet złożony .. z perełek nadziei i wiary.۰̮̑●̮̑۰. przewiązany wstążeczką uśmiechu..

Podaruję Ci radości kwiat..by uśmiechał się ku Tobie świat..Podaruję Ci kwiat szczęścia..by swym blaskiem Cię otaczał..i anielski zapach swój roztaczał..Podaruję Ci kwiat radości..by wesoło Tobie było aby..całe Twe życie w aurze beztroski..w pięknych dzionkach Ci płynęło..Podaruję Ci Kwiat Przyjaźni..aby co dzień dla Ciebie zakwitał..i swym zapachem Cię witał.By ten kwiat został po wieki przy Tobie i nie dał nam nigdy.. zapomnieć o sobie

84471706853472496372

♥ WITAM CIĘ PIĘKNIE ♥

Człowieka, który ma przyjaciół, nigdy nie złamią wichry losu. Ma on w sobie dość sił, by pokonać trudności i iść dalej naprzód.♥ Lubię wieczory właśnie takie jak ten. kiedy mam wrażenie, że nie otacza mnie nic innego, jak tylko ciepła cisza i przyjazny szmer wiatru, a towarzyszy mi jedynie jasny blask tysiąca gwiazd podobno noce łączą ludzi, nawet tych naprawdę najdalszych.♥

oie_oie_overlay6666666666

Każda chwila jest jak pył na wietrze, ale te wyjątkowe w naszej pamięci zamieniają się w diament…. i tylko takich szczęśliwych chwil Tobie życzę…

♥`Życzę Ci Dobrego Dnia,dnia bez gonitwy i stresów,dnia, w którym słońce czas odlicza i nikt nie wylicza sukcesów. Życzę Ci odwagi być sobą, bez zakłamania i picu,unieść się dumnie ponad krzesło i pewnie wziąć udział w życiu. Życzę Ci słońca i deszczu,na przemian, żeby się nie nudzić,kiedy Ci słońca będzie za wiele,to deszcz Cię może ostudzić. Życzę Ci bezpieczeństwa,ostoi w rodzinie, prawdziwego domu,azylu, który Ci da schronienie i nie powie o niczym nikomu.

together