Gdzieś pośród gwiazd jest ta jedyna, ta niesamowita, która nam dodaje siły. Dzięki niej mogą się spełniać marzenia. Zanim zaśniesz, odszukaj tę gwiazdę a potem śnij słodko.

Jest noc.Śpisz jak gałązka w wąskiej strudze wiatru.A sen jest białym obłokiem popiołu Nad pochyłością wzgórza, stromą ścianą lasu.Jest noc.Jezioro — niby gniazdo pełne młodych gwiazd.Ucichły już jaskółki w piaszczystym urwisku,Rosa jak szary żagiel płynie na wikliny.Jest noc.Jak głęboki oddech. Jak milczenie ptaków.Jak świt, który przecież wstanie z cichej wody I obudzi gałązkę śpiącą w strudze wiatru.Niech Ci księżyc jasno świeci.Niech Ci wieczorek słodko leci.Niech pogodnych Twoich oczu,żaden smutek nie zamroczy.Niech Ci gwiazdki się kłaniają. Wszyscy przyjaciele niech kochają.wielką miłością i przyjaźnią otaczają…

oie_nsBwq2Fc8Ym3eeeeeeeeeeee

Patrze z ogromną tęsknotą na niebo granatem pachnące, ze śladów cichych wieczoru zbieram Ci nutki tańczące…

Na pożegnanie dnia przynieś mi obraz,co w duszy zagra śpiewnie,z promieniem,który poprzez tonie ku brzegom iskrą się przebiegnie.Olśnienie rozłóż miękkim ruchem co w kołysaniu się ujawni,gdzieś na granicy światła – cienia na progu tajemniczych baśni.Misterne znaki w gamę utkaj odcieni,które głaszczą myśli,by wniknąć każdą cząstką w duszę razem z szelestem skrzydeł wszystkich.Spokojnym halsem daj popłynąć,tam gdzie nie sięga ramię żalu i w odpowiedniej chwili pomóż pożegnać jasność swą pomału.Lecz zanim wkroczy noc z gwiazdami uśmiech mi prześlij purpurowy,minuty kształtem wtedy pachną najsłodszym,bo mi tak znajomym.

86264820176278041382

MARZEŃ O KTÓRYCH WARTO ŚNIĆ, O KTÓRE WARTO WALCZYĆ I WIARY W ICH SPEŁNIENIE..

Dobranoc chcę ci powiedzieć lecz nawet nie wiem gdzie jesteś odgarniam kosmyki włosów i słowa układam w wiersze a może dziś mnie odwiedzisz w obrazach sennej tęsknoty podejdziesz cicho na palcach ukryty pod płaszczem nocy zobaczysz moje marzenia odziane w strzępy miłości a rano znów się obudzę – w ramionach samotności – bo Człowiek bez marzeń jest jak bez serca, taki pusty i martwy. Jest jak małe dziecko potrzebujące bezpieczeństwa i troski. Jest jak piękny kwiat bez wody, który więdnie po krótkim czasie.

swiecoce

POZDRAWIAM, PAMIĘTAM, PRZYTULAM…

Co to jest szczęście ? – częste pytanie. Odpowiedź złożona, ja jednak odpowiem, bo dla mnie szczęściem, móc dawać coś z siebie dla tych których kocham, i obcych w potrzebie. Każda życzliwie wyciągnięta ręka, uśmiech na twarzy i w oczach zmęczonych, drobny gest wdzięczności – to przecież tak mało, a znaczy tak wiele w szarej codzienności. To dom rodzinny, ściany, cztery kąty i jego progi przyjaźnie skrzypiące. Po dniu pełnym zmagań, po trudach i znoju, spieszymy do portu – oazy spokoju. Szczęściem jest dzień jasny, co po nocy wstaje i wieczór wytchnienia w gronie osób bliskich i czyste sumienie, gdy bez żadnych wahań, zapiszę spełnione uczynki – na zyski. Szczęściem samo życie, które nam jest dane, jeżeli rozważnie kierujemy sterem, wszakże tyle piękna można dostrzec wokół i tak dużo dobra, gdy dobro się sieje. Daleko szukamy co mamy tak blisko, wciąż się rozglądamy, chcemy z życia wszystko. Tyle w świecie złego, zawiści i krzyku, a szczęście przysiadło cichutko w kąciku…..

 

Zostawiam uśmiech i ciepełko płynące prosto z serca …

Rozczesuję kosmyk włosów, Spacerkiem wzdłuż Ciebie wędruję. Dotykam gorących twych słów, Zmysły namiętności czuję. Podążam niżej-schylam się, By otworzyć twoją wyobraźnię To w górę,to znowu w dół, Tak twej słodyczy ciała pragnę. Już jestem blisko, tuż tuż Czuję to gorące podniecenie, Dotykam zmysłów, zwabiam Cię. Ognia to żar i moje pragnienie. Gdy noc już zaśnie i dzień wstanie, Otworzysz wnet oczy szeroko, Otulisz mnie ciepłem swym Powiesz:było cudownie-Kochanie 

tumblr_n4hrmlWn2Y1tz6ymuo1_400

Miłego wieczoru , uśmiechu na twarzy. Niech gwiazdka spokoju Cię szczęściem obdarzy.

❤️,҉,…..Niby takie proste jest to nasze życie, mówią, pnij się w górę, a będziesz na szczycie. Lecz nie zawsze szczyt, to cel jest obrany, bo jednym nie znany, dla innych nie chciany… Czasem lepiej bliźnim, miłość,uśmiech dawać, niż samemu na szczycie, sławą się napawać… …❤️,҉,.. Z cieplutkim pozdrowieniem buziaczki ślę i życzę wspaniałego wieczorku .. ❤️,҉, 

obrazek♥ NUTECZKA DLA CIEBIE W BUZIACZKU ♫♥

girl with a postcard in his hand

girl with a postcard in his hand

Mała gwiazdka niech Ci świeci na przyjaznym niebie. Droga Mleczna niech kieruje szczęścia blask do Ciebie.

Jesteś latem mym i wiosną, Roześmianą wciąż radością, To Ty zimą i jesienią Jesteś kwiatem i zielenią, Tyś mym źródłem i strumieniem, W Tobie gaszę me pragnienie, Z Tobą wszystkie chwile dzielę: Świątek, piątek i niedzielę. Składam dzisiaj w Twoje ręce Życie moje i… me Serce! Czy pozwolisz, że ci powiem, W wielkim skrócie i milczeniu, Że Ci oddam i otworzę W ciszy Serc, potoków lśnieniu, Słowa dwa przez sen porwane, Przez noc ukryte, przez czas schwytane, Słowa dwa, co brzmią jak śpiew, Dwa proste słowa – Lubię Cię Czy słyszysz mego Serca wołanie? Słonko…, odpowiedz mi!… Niech smutek radością się stanie, Bo Przyjaźń – to ja i Ty! („v”) – Dziękuję, ♥’v’♥ – że jesteś!! ◕❤

sypialnia_walentynki_serca

Jesteś dla mnie jak poranek, Jak słonko, co prześwieca przez ganek, Jak ptaszek, co wiosnę wita Wspaniałego Dzionka życzę

Każdy z nas się rodzi z własną „Księgą Życia, ukrytą tajemnie w zakamarkach duszy; nikt też nie zna drogi danej do przebycia, nie można tam zajrzeć, ni kart jej naruszyć. Po omacku idąc, jak ślepcy błądzimy, poszukując wyjścia z plątaniny zdarzeń; bywa, że zupełnie sobie nie radzimy w życiu przynoszącym ogrom mocnych wrażeń. I wtedy z pomocą przychodzą marzenia, jak kompas w podróży, pokazują drogę; na którą wracamy, by do ich spełnienia, to co nas spotkało, uznać za przestrogę.I choćby nam było drugie życie dane, pewnie znów te same błędy popełnimy; wszystkie ludzkie losy są zapisane – w tej to Księdze Życia, z którą się rodzimy…..pozdrawiam milutko

a16af39a9a

Pozytywnych zdarzeń życzę na dziś.

  Przynieś mi uśmiech Przyjacielu Bo szczerych Przyjaciół jest niewielu. Powiedz mi słowo które rozśmieszy, I dobrą nowinę która pocieszy. Przynieś mi Dobro Rozsiane wśród ludzi i przyrody. Szczere, prawdziwe i czyste Jak kryształ czystej wody. Przynieś mi radość dziecinną Taką najszczerszą, niewinną. Radość ptaszyny wiosennej Wciąż stałej i niezmiennej. Przynieś mi PRZYJAŹŃ cudowną,gorącą Nie tą z ekranów fałszywą,niszczącą Taką, by mogła rozgrzać świat cały By żył szczęśliwie człek duży i mały. Umocnij wiarę silną, niezłomną, Która jest piękna jak kwiat, Która oświeci każdego z nas I niech ogarnie cały ten świat… O daj mi mądrość, tę tajemniczą Niech ona będzie żywą obietnicą Może rozjaśni wszystkie tajemnice I da mi poznać Twoje Oblicze? Obudź Nadzieję która nie gaśnie, Niech ma ją każdy,nim jeszcze zaśnie A jeśli możesz odpowiedz mi Gdzie leży kluczyk do szczęścia drzwi ...

161

Czekam … po drugiej stronie świtu w krystalicznym zapachu powietrza, namaluję dla ciebie obraz łąki, i tylko trawa będzie na nim różowa od moich uśmiechów

Pozdrowienia wyślę teraz do Ciebie, pofruną jak małe ptaki po niebie. Usiądą zaraz pod Twymi drzwiami i cierpliwie będą zaglądać oknami. Oknem wpadną jak promyk słonka żeby Ci życzyć dobrego dzionka. Inne wkradną się między drzwiami, razem z moimi pozdrowieniami.

oie_v4sm4Pownu7Y