Świat jest pełen piękna, kiedy w Twoim sercu jest mnóstwo miłości… Pięknie pozdrawiam …. Uśmiech i serduszko zostawiam

Znajdziesz mnie w wierszach mój przyjacielu, nawet codzienne ..Tylko w ten sposób mogę być z Tobą, pocieszyć serce.. Piszę o wiośnie, lecie, tęsknocie porze zimowej.. Moją poezją chcę Ci przekazać przyjazne słowa ..Odnajdziesz Siebie często istniejesz, między strofami ..Jesteś daleko i tak zostanie …powracaj snami.. Szukaj mnie w wierszach mój przyjacielu, jak długo zechcesz I wirtualnie chcę Cię przytulać przyjaźni gestem…

 

Przepis na deser z figami i migdałami ***

Składniki

Ona okryta jedwabnym szlafrokiem w bieliźnie czarownej z lekko prowokacyjnym wzrokiem chętna do chwili wybornej

On pachnący amorem z błyskiem potu podniecenia na skórze

Słoiczek płynnego miodu
2 kieliszki wina
Szczypta mięty i rumianku,
pieprz

Wykonanie

Zrobić napar mięty przez rumianek zamieniając ją w kochankę  z niego będzie kochanek Ściągnąć okrycie. Jej figi rozciąć nożem, delikatnie bez pospiechu aby Ona lekko drżała rozanielona, w błogim uśmiechu.Układamy ją / jego na kuchennym stole ( w zależności od upodobań)nacieramy finezyjnie miodem. Delikatnie , wszystkie zakamarki, dołeczki , wzgóreczki i szparki.Polewamy pożądaniem i dreszczem balsamicznym,doprawiamy uczuciem i pieprzymy. Deser podajemy z jego migdałami, przed połączeniem pocierając nieco.Schłodzić dwoma kieliszkami wina , kiedy z gwiazd iskry lecą….
Życzę udanego deseru

Agnieszka Hajec

85281117984729072594

Dodaj komentarz