Życzę wszystkiego..czego pragnie Twoje serce … …Serduszkiem pozdrawiam…….♥

Gdybym mogła…zerwać jedną z gwiazd na niebie,uchwycić jeden promyk słońca,iskierkę z ogniska zachować w dłoni,wiatru lekki powiew Zrobiłabym bukiet dla Ciebie…z gwiazdy, która czuwałaby nad Tobą w nocy,z promyka, co światłem dzień budzi,z iskierki, co ciepło przynosi,z wiatru, co chłodzi przyjemnie,z serca – uczucia troszeczkę,z łezki, ze szczęścia wylanej…Zachowaj ten bukiet…na dni pochmurne, noce zbyt ciemne na pory roku cztery, na lata długie.A gdy ciężko Ci będzie – popatrz…na gwiazdę, na promyk słońca,na jasną iskierkę, na łezkę przezroczystą. Ogrzej się serca uczuciem,lekkim powiewu wiatru muśnięciem…w gwiazdce, w promyku, w iskierce,w łezce… ja będę.Niech szczęście idzie z Tobą po ścieżkach życia …

oie_9hUpop2HKRtaggg

Dobrej I spokojnej Nocy

Wysyłam do Ciebie księżyca poświatę, niech do snu przychodzą marzenia skrzydlate.Wysyłam do Ciebie całusków kosz wielki, słowa słodkie, czułe jak gwiazd perełki. Niechaj będą bezpieczeństwem, przytuleniem, słodką myślą, żarliwością alfabetu i radości siłą czystą.Popatrz na gwiazdy na niebie Każda z nich to POZDROWIENIE ode mnie dla Ciebie ! ! !

98124241861067396366

To w tajemnicy życia ukryte jest piękno całe. Lecz ułożyć się tego nie da równo jak książek na regale. Życie jest szansą , skarbem, powieścią. Wypełniaj je mądrą i piękną treścią …

Chcę być letnim wiatrem co ludzkich serduszek dotyka…Powiewem muskać po twarzy,jak bardzo delikatna muzyka. Bawić się cieniem smutku i na radość go zamieniać.Dotykiem swym ból zabierać,ratując ludzi od cierpienia.Wiarę dawać każdemu sercu kiedy zgubi sensu drogę…Drogowskazem chcę zostać,Aniołem być – nie wrogiem.Nauczyć mówić na nowo te słowa, które są darem…Proszę, dziękuję, przepraszam.Tak mało dzisiaj używane. Sny o miłości podrzucić,nauczyć spełniać marzenia.A to, co warto jest pamiętać:To ocalić od zapomnienia.  A gdy już spełnię przesłanie,gdy zrobię, co mam do zrobienia,odejdę cichutko, daleko, pozostaną tutaj po mnie wspomnienia….

irgmzfifu8m

Życzę Ci wielu pięknych chwil z których życie się składa i które warte będą zapamiętania

W słowach na pozór tych niewinnych,Wciąż ze zdziwieniem odkrywamy,Że to co mówi się o innych,Najwięcej mówi o nas samych.I odkrywamy też niezłomnie, Na  życia ostrych zbyt zakrętach,To, że najtrudniej jest zapomnieć,O czym się nie chce już pamiętać.Bo my lubimy – daję słowo,Stare prawdy odkrywać na nowo. I odkrywamy ze zdziwieniem, Że człowiek zbiera to co sieje,Więc warto czyste mieć sumienie,Bo wtedy łatwiej o nadzieję.

0_78b62_ee0e4ca2_XL.jpg

Na Miły wieczór… Na śliczne sny… Gwiazdkę z nieba wysyłam CI! ★

Każdy uśmiech to szczęścia kropelka…taka tyci malutka niewielka…zbieraj zawsze i wszędzie…szczęśliwe kropelki… aż się zbierze eliksiru dzban wielki.Zbieraj kroplę do kropli…niech się toczy…aż strumieniem perlistym zauroczy…strumieniem poprzez potok i rzekę…aż do krainy płynącej…miodem i mlekiem.Ty też daj szczęściu szansę… rozdawaj uśmiechy awansem.Szczęśliwe kropelki z dzbana…rozdawaj od samego rana…na ulicach smutnym twarzom…niech uśmiechnąć się odważą.Niech odzyskają ducha pogodę…dobry nastrój,życia urodę… optymizm niech w nich zagości…niech poznają smak prawdziwej…radości,niech uśmiechem zagłuszą…wszelkie smutki…wszak żywot nasz bardzo krótki.Szkoda czasu na narzekanie…spójrz na inne twarze…jakie one roześmiane…ile w nich piękna,uroku.Poprzyglądaj się im z boku…aż doznasz olśnienia…uśmiech spełnia nawet marzenia.

58936011482291308724

Jestem gdy tylko pomyślisz o mnie a ja uśmiechem pozdrowię skromnie… Najpiękniejszych chwil na wieczór ..ciepłem serca pozdrawiam…♥

Dla Ciebie chcę obrazek naszkicować, w Twoje rączki go podarować. Miłym słowem go wypełnić, serca ciepłem jak delikatnym pędzla pociągnięciem barwą ciepła tło wypełnić, blaskiem zachodzącego słońca go upiększyć, gdzieś w oddali księżyca srebrzysty blask, oznajmić nam chce czar romantycznego wieczorku początek, cichutką muzyką jak wiatr i strumyk szumiący w oddali, pieści otula, zmysły wybudza, kosmyki włosów delikatnie chwyta niczym dłonie do tanga we dwoje wyciąga … 🙂 Uroczego wieczorku w szczęściu radości,uroczym nastroju Muzyki uroczo płynącej w sercu.

ImagePreview.aspx

Nadzieja to ogień, który chce płonąć nawet wtedy, gdy jest gaszony. Nadzieja to nieodparte dążenie, by odnajdywać sens w bezsensie i odkrywać prawdę w zamęcie kłamstw. Nadzieja to ziarnko światła ukryte w głębokiej ciemności…

Gdybym mogła ciebie schować dalej niż daleko Kiedy ludzie cię zabolą, będzie ci nielekko Kiedy w smutki się ubierze tobie cała ziemia Kiedy będziesz sobie myślał, że nikogo nie masz Gdzie to jest, gdzie będzie najspokojniej ci? Gdzie byś mógł, mój ukochany, nabrać sił? Może to jest blisko, ot, pod lampą twą Może gdzieś daleko, dalej niż twój dom?…  Gdybym ci umiała moje serce opowiedzieć Że bez ciebie nie potrafię widzieć, ani wiedzieć I że to, co najgorętsze,  możesz w nim wyczytać Ale ty mojego serca o nic nie chcesz pytasz Gdzie to jest, gdzie będzie najspokojniej mi? Gdzie ten lek, co nie niekochanym doda sił? Może to jest blisko, ot, pod lampą mą Może gdzieś daleko, dalej niż mój dom?

лето

cooltext174935136687196

Bursztynowe serce

Bursztynowe serce! Stała smutna i patrzała na morze, za horyzontem zachodziło słońce! Białe mewy nad nią latały, a ona w ręce trzymała.. małe serduszko z bursztynu. Zimny wiatr i zimna fala otrząsnęły ją z zadumy, o czym myślała? O swym lubym którego tego lata… straciła . Tańczyli oboje ,przytuleni.. kiedy nagle…weszła Ona! Ich spojrzenia uderzyły ją boleśnie….już wiedziała. A jeszcze wczoraj od niego bursztynowe serduszko dostała! Odszedł w nocy,jak złodziej! Bo zabrał jej serce ze sobą! łzy gorące z oczu jej płyną i spadają na bursztyn w jej ręce, Cisza,słychać tylko bicie jej serca,,, nagle ..ktoś idzie… ze strachu ścisnęło jej serce! Ktoś pomału odwraca ją do siebie, Ona pada w ramiona,zemdlona! To jej luby przytulił ją mocno do siebie.. i powiedział…Kochana!!! Ja bez ciebie żyć nie chcę! Kiedy odeszli,na plaży tam gdzie przed chwilą stali…. leżało ..małe bursztynowe serce!

Fashion-Jewelry-Woman-Movie-font-b-Titanic-b-font-font-b-Blue-b-font-Zircon-Heart

 

Życzę samych barwnych chwil dzisiejszego dnia mieniących się kolorami wiosny.

Zatrzymaj się na chwilkę i usiądź wygodnie. Zamknij zmęczone oczy, niech myśli płyną swobodnie. Do miejsc, o których marzysz, do serca, którego pragniesz odwiedź je w wyobraźni, tam je wszystkie odnajdziesz. Pozwól chwili czasu niech Ciebie oczaruje, oddaj się marzeniom na nich przyszłość zbudujesz. Otul się pięknem chwili, wycisz swoje wnętrze, w takt muzyki serca co pragnie jeszcze więcej.

24580404492020851754

Prośba

Nie postrzegaj mnie zbyt nisko Skronią, co na ból mój patrzy Tylko podejdź, dodaj głosu Niech na zawsze będzie blisko I pomaluj znów na ścianie twoje słowa Które sercem chcą być dla mnie Jak pacierze, jak te dusze w równej wierze Zbyt pobożnie oddalone, powracają tu od nowa Jak te usta o poranku miodem spite Modlącemu się wydają zawsze wieczne A wydawać by się mogło niekoniecznie Złapać jedną miłość w sercu, jak gitarę, jednym chwytem…