Aby zobaczyć piękno należy otworzyć oczy … ale aby ujrzeć to __ co może stać się najważniejsze __ należy otworzyć także serce i duszę ….

Tak do szczęścia mało trzeba, je­den uśmiech, krom­ka chleba. Słowa ko­goś kochanego, ciepło ges­tu oddanego. Uścisk dłoni, przytulenie, pośród ra­mion ukojenie. Łez otar­cie pocałunkiem, wzrok od­da­ny Ci z szacunkiem. Gest czy słowo – pro­mień z nieba, tak do szczęścia mało trzeba

oie_oie_overlaybbuuu

Pięknego i Radosnego Wieczorka, Pełnego Ciepełka i Uśmiechu… Cudownych Myśli Dających Radość i Szczęście.

WITAM SERDECZNIE WIECZORKIEM………………………….. ………………………………..Dziś serce moje radość wypełniła i kolorem tęczy dusza się rozlśniła,bo widzę jak wielu jest cudownych ludzi i jak dobroć, miłość się do życia budzi. Tak wiele jest ciepła w każdym Twoim słowie i nikt nie zaprzeczy, jak tak się wypowiem, iż mnóstwo przyjaznych tu dusz napotkałem i dużo wspaniałej energii dostałem. Jakże jest miło w wieczornej godzinie odwiedzać Tych co często są przy mnie. Mogę Ci życzyć gdy kładę się spać,wszystkiego co moje serce może Ci dać. Więc życzę ciepła,zdrowia,miłości wielkiej i nadziei a na dobranoc snów kolorowych w miękkiej pościeli. By nocka tak dobra była i w swych ramionach Cię utuliła Dziś dla Ciebie w podzięce piszę tych słów parę, abyście wiedziała/ł, że i ja mam wiarę i w każdym człowieku szukam pięknej strony,bo człowiek jest z miłości do miłości stworzony………….MIŁEGO WIECZORU I PIĘKNEJ NOCY.NIECH MIŁE MARZENIA DO SNU CIĘ KOŁYSZĄ.NIECH SPŁYNĄ NA CIEBIE BAŚNIOWE SNY.NIECH DZISIEJSZA NOC BĘDZIE SPEŁNIENIEM SŁODKICH MYŚLI I MARZEŃ TWYCH……POZDRAWIAM UŚMIECH SERCA ZOSTAWIAM…..

aaaaaoie_oie_overlay

Serce nigdy nie rezygnuje z marzeń…. Niech Twój uśmiech odnajdzie Skarb w drugim człowieku, a oczy…… Niech pokażą całemu Światu ile piękna tkwi w Twej Duszy.

Ludzie ciągle mnie zadziwiają, tacy sami a jednak się różnią, jedni swe serce na dłoni podają, u drugich serca szukać próżno. Niektórzy z pomocą spieszą, i nie szczędzą swego wysiłku, inni z nieszczęścia się cieszą, jak stado zgłodniałych wilków. Kto przyjacielem, kto wrogiem, niekiedy zadaję sobie pytanie, a przyjaciel tuż za moim progiem , i sam wychodzi mi na spotkanie… Każdy kogoś w życiu szuka, kto uchroni przed złym losem, na jego widok serce puka, nieważne ile ma wiosen. Bo Przyjaciela każdy chciałby, wiek tu nie gra żadnej roli, serce swe drugiemu dałby, gdyż samotność strasznie boli. Każdy życie chce mieć piękne, bez rozterek, bólu, łez… Lecz gdy przyjdą trudne chwile, ważne, ŻE PRZYJACIEL JEST.TAKI JAK TY

oie_nRmQlk7lFLq4

❀❤❀ WITAM SERCEM ❤✿ POZDRAWIAM WIECZORKIEM ❤CAŁUSKI DLA CIEBIE ❤

Szczęście jest jak biały rumianek Gdy Cię dotyka potrafi zagoić rany To ukochane oczy blaskiem płonące Jak perły rosy rankiem na łące. To dzień budzący śpiewem o świcie To skarb bezcenny co daje Ci życie Nigdy nie liczy godzin na zegarze Radością zdobi ludziom twarze Płynie jak rzeka prosto do morza Lśni jak po deszczu świetlista zorza Znajdziesz je w sercu co kochać umie Posiada mądrość by innych rozumieć Tylko troszeczkę chęci potrzeba By je podzielić jak okruszki chleba A potem rozdać tym co potrzebują Niech się nasycają niech je poczują.

oie_DXjsl9SFpmFU

Szczęśliwy wiatr, Powiał w moją stronę, Przywiał mi piękne słowa, Przez Ciebie ułożone… Powiało radością, I przyjaźnią miłą, Aż mi się na sercu, Cieplutko zrobiło…

Patrząc w gwiazdy, chciałabym widzieć twoje oczy, czy będą iskrzyć się, gdybyś zobaczył mnie? Słuchając wiatru, chciałabym usłyszeć twój głos, czy będzie jak szept, cicho wpadać w ucho mi ? Wąchając różę, chciałabym poczuć twój zapach, czy wzniesie mnie w górę do chmur ? Siadając na trawie, chciałabym dotknąć cię, czy będziesz wtedy uśmiechał się ? Gdy zasypiam, chciałabym byś odwiedził moje sny, czy nie za wiele chciałabym

49146957933440598142

SERDECZNIE POZDRAWIAM I PRZYJEMNEGO POPOŁUDNIA ŻYCZĘ… UŚMIECHNIĘTE, SŁODKIE BUZIACZKI PRZESYŁAM

W pączku róży kartkę ci wyślę bez adresu z wierszem bez końca i początku ale z nadzieją pełną przeczuć że cię odnajdę choćby w pączku róży na którą sfrunie motyl wiersze na baczność jak mąż staną promienie słońca zajrzą w oczy i kawa będzie pachnieć kawą znów serce zadrży duma zgaśnie róże w ogrodzie wnet zakwitną w purpurze kwiatów kiedyś zasnę a herbaciane mi się przyśnią sen jutro zniknie w bujnej trawie cień spłynie falą po jęczmieniach i tylko kartka pozostanie na niej dwa słowa innych nie ma

– Stanisław Kruszewski

54511569899500993787

Najpiękniejszych westchnień serca oraz ciepłych nutek szczęścia. Otulam ciepłymi myślami.Buziaki…..

❤,҉, Zdarza się, że nasze dłonie są puste, ale serce zawsze pełne i możemy rozdawać z nich hojnie różne wspaniałości: ciepło, dobro, pociechę, radość… Ja Tobie życzę tyle radości,dobroci i piękna ile tylko zdoła pomieścić Twoje serce. ❤,҉, Cudownego, pogodnego tygodnia życzę, zbudzonego ciepłym powiewem wiosny… Pozdrawiam milutko.❤,҉,

oie_8FqCCfRRpHNx

Póki radość jest w nas Słońca dłoń gładzi twarz Warto żyć, warto śnić, warto być.

„Wsłuchaj się odgłos natury szum wody co płynie w strumykach, śpiew ptaków gdy budzisz się rano to wszystko jest jak muzyka. Co wpada do serca twojego tak miło w środku kołysze, wprowadza nastrój radosny wypełnia w nim powstałą ciszę. By zatańczyło wesoło uśmiech z siebie wysłało i z każdą sekundą bardziej będzie w sobie jaśniało.”

oie_8UiRJdxT72bf

CAŁYM SERDUSZKIEM CIEBIE POZDRAWIAM I PRZYJAZNĄ DŁONIĄ. TOBIE PODAJĘ..

Życzliwość czy to tak wiele? Siedzę i patrzę przez okno – tyle niegodziwości! Ktoś na kogoś pluje i tyle w koło złości! A przecież tak niewiele do szczęścia nam potrzeba. Zagadać ciepło złomiarza, podać mu kromkę chleba. Ciepły uśmiech na buzi gdy ludzki lęk się budzi. Podać na pasach rękę, gdy nie ma innych ludzi. Otwarte na oścież drzwi gdy wędrowiec strudzony poprosi o strawę i nocleg dla swoich dzieci i żony. Sąsiadce zrobione zakupy gdy chora w domu leży. Taka jest życzliwość – czy mało ludzi w nią wierzy? Ludzi małej wiary jest na tym świecie mało Tak wielu wspaniałych ludzi mi rękę w życiu podało!!! Więc gdy ktoś w potrzebie i ludzkiej niedoli – przystań, porozmawiaj o tym co go boli. Ulgę mu przyniesiesz pomocną dłoń podając nie bacząc na profity dobre słowo dając. I to jest ŻYCZLIWOŚĆ….

( autor Andrzej Piłaciński)

d192831dd8b7a662f334fbe6627fd63a_th2.gif

Cieplutko pozdrawiam

Czasem deszcz musi zmyć,Brud z zakurzonych szyb,By dostrzec w chwili jak,Tęcza ozdabia świat,Czasem piorun musi przejść,Gdzieś przed tobą,Byś w końcu ujrzał,Co jest wokoło,Czasem musi być pochmurny dzień,Trudno docenić słońce,Gdy chowasz się w cień,Czasem musisz stanąć,W swoim pędzie,By dostrzec piękno w sobie, Wszędzie..

oie_a2bKmMpqAfE9