Życie jest jak zwierciadło: uśmiechnij się do niego, a stanie się zachwycające, spójrz w nie z gniewem, a stanie się okrutne.(Edwige Feuilliere) …a zatem uśmiechaj się do życia :)

Chodź pokażę ci jak wygląda świat w moich oczach namaluję pędzlem wyobraźni w twojej duszy obrazy opowiem ci szeptem o czym myślę po tych nocach powiem ci jak trudno wykonywać mi życia nakazy że ciężko mi czasem żyć tak jak żyję właśnie teraz przytulę cię mocno i zobaczysz świat moimi oczami ty mi powiesz jak ci na sercu ciężko jest nieraz a ja nakarmię cię wtedy moimi wszystkimi marzeniami powiodę cię gdzie w twojej duszy nie był nikt jeszcze a ty mi pocałunków tysiące na policzku zostawisz poczujesz jak moim świecie od miłości drży powietrze powiesz mi szeptem dlaczego tak czasem łzawisz jak od łez mokra jest czasem twoja błękitna bluzka światem w moich oczach wypełnisz swoje zranione serce po wszystkim odejdziesz w dal na swych paluszkach a ja myśli swoje na powrót zamknę w różowej bombonierce

528_rtyy

Dodaj komentarz