By Ci w życiu dobrze było! Żeby zawsze się szczęściło! Żeby serce Ci się śmiało. no i o mnie pamiętało.

Przyjaźń jednym kolorem się mieni. Nie ma w niej błękitów, ni czerwieni. Melodie inne… niż miłość śpiewa. By je ożywić… serce ogrzewa. Przyjaźni… dlaczego jesteś trudniejsza… Czy od miłości jesteś piękniejsza. Jesteś uparta, twarda jak orzech. A jak mam nauczyć się Ciebie może. Jak poznać Twoje zawiłe wzory. Może kotwicą jesteś, czy upiorem. Często w obłokach poleniuchujesz. Jakie więc skarby mi ofiarujesz. Ja Ciebie poczuć mam może sercem. Ale Ty zechcesz zapewne więcej. Trzeba wyznaczyć znane granice. Nowe zadania, których nie zliczę.

oie_HmUvlJujlCWV

1 thoughts on “By Ci w życiu dobrze było! Żeby zawsze się szczęściło! Żeby serce Ci się śmiało. no i o mnie pamiętało.

Dodaj komentarz