Czy potrafisz ból serca uleczyć? Przed złym światem w ramionach mnie schować? Nocą zabrać ze sobą do nieba? Czy potrafisz mój świat zaczarować…?

Barwnym horyzontem w oddali Do snu już układa się dzień,W promieniach słońca odchodzi Kładąc je cicho jak cień. W słoneczne promienie na chwilę Ubrały się chmury z czułością.Ty ciesząc wzrok pięknem purpury Wpatrywać  się lubisz z radością.Na niebo z zachwytem spoglądasz Gdy znika wciąż tak zjawiskowo.I z każdym ostatnim promieniem Już marzysz by przyjrzeć się znowu.Odchodzi ostatnim westchnieniem By zrobić już miejsce dla nocy.Lecz nie żal bo przecież niedługo Wschód słońca też będzie uroczy.

oie_Ml6IVaWPL82f

Milutkiego wieczorku życzę, kolorowych snów…buziaczki…

Zanim zaśniesz pomyśl o mnie łzy szczęścia w twych oczach zagoszczą. Pozbieram je, poskładam i w jedną całość złożę. Wilgotnymi wargami, delikatnym drżeniem ust niezliczoną ilość pocałunków na ciało złożę Twe. Zapachem kwiatów zmysły me pobudzasz. Przy zapalonych świecach Tak śmiało i tak czysto marzenia wypowiadasz swe. Gdy zapragniesz dotyku mych słów. Przyjdę do ciebie z wiatrem, mocno przytulę. Pieszczotą czułych słów musnę, niczym skrzydłami motyla. Poczujesz radość i szczęście wiedząc, że jestem tu.

38796776bbb

CHOĆ MNIE NIE WIDZISZ JESTEM PRZY TOBIE, CZASEM W KĄCIKU POSTOJĘ SOBIE I ZAWSZE W SERDUSZKU MOIM CIĘ TULĘ PRAGNĄC UKOIĆ NAJWIĘKSZE BÓLE

Noc usypia znów świat cały Troski, smutki już ustały Senne snują się marzenia Wszystko wokół barwę zmienia Cisza stąpa na paluszkach Sen już czai się w poduszkach Stoi Anioł Stróż przy łóżku Spokój tuli się w serduszku Kołysankę nocka nuci Śpij, niech radość życia wróci W niej szczęśliwe jasne chwile Lekkie, zwiewne jak motyle… Jak to pięknie i jak miło Wnet się wszystko odmieniło Wokół pięknie kolorowo Romantycznie i bajkowo Pośród złotych gwiazd wciąż płyniesz Horyzonty wszystkie miniesz Aż powrócisz tu o świcie Gdzie codzienne zwykłe życie….

aa58521691092980324087

WITASKI WIECZORNE

Szukamy takiej miłości, która nas dobrze rozumie. takiej, co zna możliwości, i zawsze dogodzić umie. Pragniemy takiej miłości, tej szczerej a niefałszywej. co w sercach na stałe gości, choć w życiu też gorzko bywa. Trzeba nam takiej miłości, zwyczajnej, prostej, kochanej. wolnej od głupiej zazdrości, pachnącej różą nad ranem. Pragniemy miłości szalonej, tej z głębi serca płynącej. taka być może spełniona, i w domu, w lesie, na łące. Miłości z serca potrzeby, pełnej rozkoszy, doznania. pragniemy takiej ażeby, – nie było dosyć kochania. Pragniemy takiej miłości, co owocuje obficie. takiej, co szczęście i radość , zapewnia na całe życie.

55032083ffd

Dobre drzewo dobrym się owocem okrywa, dobry człek z dobrych czynów poznawany bywa. ( Wacław Potocki)

Ż y c i e ……

To nie jest prosta sprawa, każdy z nas inaczej je sobie układa. Każdy rozmyśla co robić dalej i jak dni ułożyć by wiedzieć , że mają w sobie wiarę … Każda sekunda z naszego życia sprawia, że powiększa się wola samego bycia. Bycia dla kogoś, nie dla siebie . Pokazując,że ma się w sobie nadzieję, że mamy marzenia i je odkrywamy, że dążymy do szczęścia czyjegoś . Nie patrzymy na siebie – tylko na innych, bo chcemy widzieć, że są szczęśliwi …

oie_0yOZFOxzimFl

❤️,҉, Biedroneczki już wstały i mi szeptem przypomniały, bym buziaki Ci posłała i się Tobą przywitała. Ja więc głośno krzyczę cześć i buziaków ślę Ci sześć. .. ❤️,҉,

…❤️,҉,.. Nie oglądaj się za siebie i nie patrz w dół, co zdarzyło się wczoraj nie liczy się już.. Odrzuć sprawy mało ważne, przyjdzie na nie czas, idź do przodu coraz dalej, próbuj sięgać gwiazd I niebo za chmury złap, bo do Ciebie – należy świat… ❤️,҉,

oie_IcSiv3Wt9dus

Unosi się dzień, w słonecznej odsłonie, jakby powiedzieć coś chce, do Ciebie i do mnie. Każdy dzień taki, daje siłę, kiedy słońcem owiany i kiedy ma spojrzenie miłe.

Weź złocisty promień, Sok z brzozy co skapnie, Zapach róży i lawendy, Wymieszaj dokładnie. Dodaj barwę fiołków, Poświatę z księżyca, Powstanie aromat – Będzie nas zachwycał. Wrzuć do tego uśmiech, Uczuć zasób spory, Będzie z tego balsam Na liczne choroby.

oie_9GobBgeyHT2S

„Żadnych wymówek… Rób to na co masz ochotę… rób to co sprawia Ci przyjemność.”

Zrób coś dla siebie… Za młoda, za stara, za wcześnie, za późno, przed okresem, po okresie, w złym humorze, w nazbyt  dobrym nastroju, zbyt zmęczona, za bardzo zrelaksowana, bo ktoś coś powiedział, bo ktoś czegoś nie powiedział, bo pilnie muszę w domu posprzątać, bo mam jakieś dziwne przeczucie, bo jest ok tak jak jest, bo mogłoby być gorzej, bo to nie mój czas, bo byłam na imprezie, bo boli mnie głowa, bo przecież mam tyle pracy, bo nie ma sensu, bo na pewno nie wyjdzie, bo przecież kliknęłam na forum, bo przecież kupiłam książkę, bo jestem sama, bo jestem z kimś, bo nie wiem jak, bo mi się nie chce… Jutro, za tydzień, od pierwszego, kiedyś… COŚ DLA SIEBIE ZROBIĘ. A Ty jakich wymówek chcesz się pozbyć?

6e7f1accca