By Ci w życiu dobrze było! Żeby zawsze się szczęściło! Żeby serce Ci się śmiało. no i o mnie pamiętało…

…❤●•٠·˙SZCZĘŚCIA..nie szukaj blisko siebie..ono jest w drobnych.. codziennych radościach..każdy po­ranek zaczy­nam od słów : ale mi się nie chce..hehehe..do­piero pod­czas dnia uświada­miam so­bie..ile tak nap­rawdę mam możli­wości i ja­ką jes­tem szczęścia­rą..że jes­tem zdro­wa i mogę te­go dokonać..❤●•٠·˙. Pozdrawiam najmilej..uśmiech serca do CIEBIE ślę..RADOSNEGO DNIA !!Dziękuję za pamięć ..zawsze ta sama..❤●•٠·

05eeeeeeeerrse

2 thoughts on “By Ci w życiu dobrze było! Żeby zawsze się szczęściło! Żeby serce Ci się śmiało. no i o mnie pamiętało…

  1. Ta sama? To dlaczego nie Ty na zdjęciu? Coś chyba jednak nie tak z Tobą, jak utożsamiasz się z obcymi mi babami…eeeech nieładnie 😉 Wiecej nic nie powiem, co chciałbym powiedzieć… Domyśl się sama jak taka genialna Twa kobieca intuicja 😉

    Polubione przez 1 osoba

Dodaj komentarz