Posyłam swój uśmiech jak szybkiego gońca, by przyniósł Ci promyczek gorącego słońca, by snuł się dla Ciebie po błękitnym niebie uśmiech prezentem ode mnie dla Ciebie…

Potrzebne mi są wiosenne spojrzenia aby dostrzegać kwitnące nadzieje i wiatr przyjazny co niesie radości a do mnie myśli pogodne przywieje.Odczuwać ciepło i wonie wiosenne pozawijane w barwne kwiatów pąki liśćmi przybrane, by strojniej wyglądać wylegające na pola i łąki.Nie zauważać wskazówek zegara zapomnieć że są inne pory roku przyswoić widok nastającej wiosny i tak pozostać w kręgu jej uroku.

oie_2g9wmArPRBqo

Każda pora roku jest pełna radości ,lecz wiosna bywa ostoją miłości niech otulają Cię piękne barwy, zapachy wiosny.

1 thoughts on “Posyłam swój uśmiech jak szybkiego gońca, by przyniósł Ci promyczek gorącego słońca, by snuł się dla Ciebie po błękitnym niebie uśmiech prezentem ode mnie dla Ciebie…

Dodaj komentarz