Dłonie są krajobrazem Serca A oczy zwierciadłem Duszy Podając komuś swoją dłoń… Otwierasz przed nim swe Serce

 ”Nauczyli mnie śmiać się i łkać I oddzielać dobro od zła. Nauczyli mnie dawać i brać, Pokazali co rosa, co łza.   Znam cztery strony świata,   Wiem dlaczego się ziemia obraca   I dlaczego człowiek jest zmęczony,   Gdy do domu po pracy wraca. Tylko krzywda ludzka – nie wiem czemu Jednych smuci a innych weseli.. I to szczęście dane z nas każdemu, Czemu ktoś tak nierówno podzielił..”

oie_2181714KUreROSv

DOBRANOC 2

Pozdrawiam majowo ..

Gdy przychodzą noce majowe,Oprócz całego bezmiaru cudowności,Wschodzą jeszcze konstelacje nienazwane, Niewykrywalne lunetami,Widzi je tylko,Dusza oczarowania pełna,Wtedy otwiera się serca brama,I wszystko, co w człowieku nieogarnione,Wyrywa się w bezkres,Wznosi się do świata,Którego nawet we śnie odwiedzić,Nie jest w stanie,I nazwać nie potrafi,Pozostaje tylko tęsknota….

oie_2175522pXhonsPN

SUBTELNEGO WIECZORU

Przychodzę do Ciebie w ten wieczór wiosenny. Przynoszę ze sobą sen kolorowy, aby Ci się pięknie dziś śniło i co nie mogło za dnia by w tą noc się spełniło. Przychodzę do Ciebie z wiatru powiewem, by Cię ukołysał do snu cichutkim śpiewem. Przychodzę do Ciebie ze śpiewną nutką, by przyniosła Ci ulgę wszystkim Twym smutkom. Przychodzę do Ciebie z myślą serdeczną, by każda chwila Twego snu była bezpieczną.

oie_oie_overlay87657

Spotkane szczęście

Poszłam drogą , hen przez pola i lasy, tak po prostu zrobiłam sobie małe wczasy. Spotkałam tam szczęście, pomyślałam może będzie moje. Przymierzyłam, czułam się dobrze, a nawet idealnie , więc doszłam do wniosku będę je nosić i uważać go już za swoje. Jak dobrze czasami spotkać szczęście i przygarnąć do siebie, a jeszcze lepiej będzie jeśli podeślę go także i do Ciebie. Bądźmy zawsze uważni czujni, miejmy otwarte szeroko oczy, aby szczęście zauważyć i niczego nie przeoczyć.

oie_WblaiZaYs5lq

Życiowa róża

Życie nasze jest piękną różą, która z pączka w kwiat się rozwija. Czasami smagają ją deszcze i burza, a wiatr życiowe pyłki w górę wysoko wzbija. Przychodzi taki czas, że róża więdnie po prostu odchodzi. Nasze życie też się kiedyś zakończy, odchodzą starsi odchodzą także młodzi. Póki jesteśmy bądźmy ogniem , wodą , kochajmy ludzi, chociaż czasami nas może i zawodzą. Bądźmy wsparciem dla przyjaciół i rodziny, kochajmy tych , którzy czasami zbłądzili, oraz tych co czasami nie byli także nam mili.

oie_5191957AAf1N1Eb

☪ ☪ ☪ DOBRY WIECZÓR ☪ ☪ ☪

Tak łatwo jest powiedzieć coś, co może czyjeś serce zranić i strącić je na samo dno, na pastwę losu pozostawić. Dlatego zanim powiesz coś, dokładnie przemyśl to dwa razy, bo słowo, w którym mieszka zło, zabiera uśmiech z ludzkiej twarzy. A przecież uśmiechnięta twarz, to widok cudny i wspaniały, i wie to chyba każdy z nas, że nie ma ludzi doskonałych.

oie_2171449PZS54AyK

Niech to będzie dzień wyjątkowy..

Marzeń nigdy za wiele .. Gdyż życiu dają sens .. W tygodniu czy w niedzielę .. Możesz ich wiele mieć .. Gdy połączone jeszcze .. Z iskierką też nadziei .. Spełnić się mogą wszystkie .. I szare dni odmienić .. Marzenia się spełniają .. Trzeba też wierzyć w to .. Gdy ludzie się kochają .. Przemija wszelkie zło .. I choćby świat się walił .. A słońce zgasło też. Nie rzucaj w kąt marzeń .. To Życia Twego Sens.

Niech wiosna otuli Cię wszystkimi swymi zapachami i zachwyci pięknem budzącej się do życia przyrody.
♥ Pozdrawiam ♥ Buziaczki posyłam ♥

04871205526088229251

 

Niech Twoje serce wypełnia powiew kojącego ciepła i promienie radości, a każdy dzień będzie pełen szczęścia i miłości…

Niech Cię obudzą promienie słońca tak delikatnie jak muśnięcie motyla, niech jego ciepło wleje się do Twego serduszka i rozgrzeje myśli. Niech słońca blask rozświetli wszystkie Twoje ścieżki i nie pozwoli zabłądzić w codzienności. Zapach poranka niech pobudzi Twoje zmysły dając poczucie spokoju, szczęścia, radości i nadziei. A moje słowa niech przypomną, że ktoś darzy Cię gorącym uczuciem.

73571589212685426070

ZŁOCISTE SŁOŃCE,ŚWIECI NA NIEBIE.MALUJE PROMIENIE,NA BŁĘKITNYM TLE.A JA Z DALEKA,ZE SZCZERYM UŚMIECHEM,MOC POZDROWIEŃ CI ŚLĘ.

Dużo uśmiechu i miłe słowo, przesyłam bo dzień wstał na nowo. Niech w nim wesoło słońce Ci świeci, przyjemnie czas dany Ci zleci. W sercu zaś radość niech kumuluje,bo zdarza się że jej brakuje. A przecież wiemy gdy nas otacza, smutek do serca już nie powraca.Niech zawsze przy Tobie ktoś się znajduje, kto swoim istnieniem w sercu radość maluje. Nie pozwala by smutek wszedł do serca Twego, wystarczy że masz przyjaciela choć jednego co potrafi sprawić, że uśmiechasz się i jest przy Tobie nawet gdy Ci źle. Przytuli gdy potrzeba, rozmową zabawi i ciepło swego serca w Twoim sercu zostawi.Przynoszę Ci uśmiech jak kwiat, niech pachnie przyjaźnią każdego dnia! Przesyłam dla Ciebie myśli słoneczne wietrzykiem cieplutkim pachnące,by zawsze Cię ogrzewały jak promienie słońca gorące..

04871205526mmm088229251