Życzę Ci miło spędzonego wieczorku w towarzystwie kogoś z kim zawsze możesz popatrzeć na gwiazdy na niebie.. * Zasypiaj…z pięknymi snami.

W nocy nie mogę zasnąć w plejadzie gwiazd bez czasu którego nie mogę zatrzymać…Powtarzam w myślach jak daleka droga w ciszy słyszę twoje słowa, potrzebuję ciepła,potrzebuję bliskości ,dlatego nie śpię,wypatruję obecności a kiedy słyszę muzykę zegara, przypominam sobie tęsknotą bijące najczulej serce twoje tak blisko tuż najbliżej mnie Najbliższą bliskość prawdziwych słów:zachowanych sercem jak gwiazdy migoczące jego rytmem zachodzące nocną mgłom, cichych szeptanych słów Dobrze że jesteś choć daleko stąd to takie ciepło,to takie światło które pali miłością w okół nas po wszechświat…
Miłość jest szyfrem i kluczem do życia,aby ją zrozumieć daj się jej raz schwytać.Wypełniaj serce miłością, jak kielich winem, a cudowny zawrót głowy będzie trwał wiecznie.

oie_151411274vI79GRv

478 - 0999

Słodkiej nocy

Ogarniaj wzrokiem kwiaty subtelnej barwy.Poczuj ich piękno dotykając je wzrokiem.Zbliż usta do kwiatów obrzeży. Doznawaj uczucia,bywania pod ich urokiem.Kochaj to co piękne i dostrzegaj tego uroku.Twoje życie upływać będzie w słońcu, nie w mroku.Kochaj życie, kwiaty , wchłaniaj ich niuanse.Ciesz serce, obejmuj dłońmi świat tańcem a każda  miłość jest inna, to Ty musisz czuć, która, to ta prawdziwa …Z jednej strony wielka radość, z drugiej wielki smutek. Po środku my i Nasza wielka miłość. ….Znajdziesz mnie zawsze i wszędzie….Dla Ciebie jestem i zawsze będę..

oie_oie_overlaywdfjhyu

Usypiajmy z marzeniami, a budźmy się z wiarą i nadzieją na ich spełnienie.

Przyjdę do ciebie nocą przez mgłę gęstą jak mleko przyjdę do ciebie boso przyjdę choć jesteś daleko i nie będę miała nic na sobie prócz przeźroczystej jak pajęczyna sukni utkanej z nici wstydu prócz wiatru we włosach i kropli rosy na rozgrzanym ciele oprócz czerwieni spragnionych ciebie ust stanę w progu u twych drzwi i zobaczysz jak jasne światło  księżyca przenika moją suknię będziesz widział dokładnie każdy z moich kształtów każdy mój ruch i poczujesz jak płonę jak drżę kiedy mnie dotykasz…

67827469628993038678

Przytul mnie… chcę poczuć Twój zapach…

Chciałabym dać Ci czego nie masz może marzenie jakieś moje może kawałek mej radości by napełniła serce Twoje A może uśmiech jeden mały z promyczkiem szczęścia figlującym chciałabym dać Ci czego nie masz może ogieniek oczu lśniący A może myśl o Tobie jedną która fluidem Cię osnuje Powiedz mi proszę czego pragniesz czego w Twym życiu Ci brakuje Jeżeli chcesz to dam Ci różę jeśli Ci róży tylko trzeba a może serca odrobinę jak kromkę codziennego chleba…

cyprus-1168493_960_720

MOJE KOCHANE SERDUSZKO

Potrzebny mi duży kufer, wypcham tę skrzynię do pełna, powkładam do niego wszystko, co mi się w życiu nie spełnia. Będą w nim jakieś cienie, krzywdy, żale ,tęsknoty, w butelki łzy ponalewam, w supły zawiążę kłopoty. Popatrzę na te śmieci, decyzja nie będzie trudna, adres jeszcze dopiszę, kierunek – wyspa bezludna.Wysyłaj w świat promienie dobra, aby w przyszłości mogły ogrzać i Ciebie.

children-learning-1359728_960_720

Miłego wieczoru Pozdrawiam serdecznie

Każdy człowiek chciałby uciec tam gdzie szczęście trzyma nadzieję za rękę a wiatr melodię miłości nuci. Niech Twój świat… będzie pełen szczęśliwych dni A Miłość… zawsze będzie u Twoich drzwi. Pociecha jest balsamem na głęboką ranę. Jest oazą w bezkresnej pustyni. Pociecha jest jak łagodząca dłoń na twojej skroni. Pociecha jest niczym bliska, przyjazna twarz. To obecność kogoś, kto rozumie Twoje łzy, przysłuchuje się Twojemu utrudzonemu sercu, w smutku i nieszczęściu pozostaje przy Tobie i pomaga dojrzeć parę gwiazd.

oie_nlK1ITL7o4Zr

Kropla miłości znaczy więcej niż ocean rozumu.

Życie jest piękne i pełne nadziei, obyśmy tylko serce dla siebie zawsze mieli”…. Słoneczne myśli Tobie wysyłam, aby milutka była każda chwila. A wraz z myślami uśmiech serdeczny, by każdy krok Twój był bezpieczny. Piękna melodia w sercu brzmi… Zatrzymaj się na chwilę, usłyszysz ją też i Ty..

oie_iohIWysI7QFw

Pozdrawiam ciepełkiem majowego słoneczka .

Z tobą miły popłynę pod niebo na rydwanie, powietrznym okręcie,chmury białe poniosą wysoko ciebie, mnie i to nasze szczęście.I do snu się dzisiaj przebiorę włożę złoto i piękne korale i pomkniemy karetą wysoko,pod niebiosa i dalej i dalej.A we włosach mych wiatr będzie śpiewał,a przed nami frunąć będą łabędzie,a za nami muzyka natchniona  w skrzypiec śpiewie niebiańsko, pięknie.Białą chmurką cię później nakryję,by promienie słoneczka złotego nie stopiły naszego pojazdu, ani serca twego kochanego.

Niech miłość zawsze kwitnie w Twoim sercu ……

love-140166_960_720