Zanim piękny promień słońca znowu otworzy Twoje oczy, niech Cię dzisiaj miła nocka swoją magiczną mocą otoczy.

Przyjacielu Ty mój Drogi,dziś chce podziękować Ci, za to ze o mnie pamiętasz,wiesz gdzie domu mego drzwi.Chociaż jesteś tak daleko i zmartwienia swoje masz,jednak mówisz mi dzień dobry rozjaśniając moją twarz.I choć czasem w Twoim oku tez się kreci łza, ciepłym i serdecznym słowem witasz mnie każdego dnia.Choć Cie nie ma tutaj ze mną, uszczęśliwić umiesz tak prostym i życzliwym gestem,to przyjaźni Twojej znak.Czasem może masz dzień ciężki,w którym nie brak Ci jest trosk, Ty pamiętasz jednak o mnie,słać mi życzeń pełen kosz. Kiedy wieczór już zapada,kiedy noc staje u drzwi, ciepło mówisz mi dobranoc i snów słodkich życzysz mi. Chce Ci dzisiaj podziękować,jednak slow brakuje mi. Powiem tylko zostań sobą,szczęście niechaj sprzyja Ci…

smiley-823053_960_720

Dodaj komentarz